Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er begyndt at mærke liv nu Men synes ikke der er sket det store med maven de sidste 14 dage
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Soleil skriver: Jeg er begyndt at mærke liv nu Men synes ikke der er sket det store med maven de sidste 14 dage
Fin lille mave. Min begyndte også først at tage form efter uge 18. Og efter uge 20 gik det stærkt!
Mærkede også selv liv første gang 16+6. På det tidspunkt var jeg bare i tvivl om det var det.
Fin lille mave Min mave kunne ses lidt, med meget stram bluse, da jeg var 21+. Er 27+5 idag, maven kan ikke skjules, men er en lille en - ifølge både læge og sundhedsplejerske. Maven skal nok blive stor og fin
Det er mit 4 barn, så er sikker på at det går stærkt lige pludseligt
Jeg har også kun taget 2 kg på ialt, som var omkring uge 10...Det passer mig ganske udemærket at den står stille lidt endnu
Du er vidst en af de heldige er 27+5 og har allerede taget 8,9 kg på
BabyFreia skriver: Du er vidst en af de heldige er 27+5 og har allerede taget 8,9 kg på
Er nu sikker på at jeg stadig kan nå de 8 kg, samme tidpunkt som dig...faktisk er jeg slet ikke i tvivl
Har alt for stor kærlighed til lækre sager
Det har jeg også i alt for store mængder. Ups
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128