35+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
7 svar
16 synes godt om
30. april 2014

WantingBaby2012

Tiden nærmer sig termin, kan slet ikke forstå at det vi har gået og ventet så mange mdr på, nu faktisk næsten kan komme når som helst!! 

Priser mig lykkelig for at det har været en forholdsvis nem graviditet og har dårligt haft nogle gener! (Andet end 4 mdr kvalme og opkast - men det er jo allerede glemt igen 

Dog er jeg begyndt at sove dårligt om natten. Synes ikke rigtig jeg kan finde en behagelig stilling/side at lægge på. 

Nå men med 5 uger til termin begynder jeg altså at panikke lidt. Skal snart igang med at vaske lillemandens tøj, have samlet og redt vuggen, have hentet barnevogn mm (bliver dog stillet hos svigerforældrene), have ordnet det sidste på værelset, bagt til uventede gæster og så vi har til den første tid, pakket taske til hospitalet... Puha  Hvordan skal jeg dog nå alt det!! 

Smider lige et mavebillede fra imorges. Ingen strækmærker og +13 kg  

Glæder mig til at få skønnet lillemandens vægt på fredag til JM. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2014

Carina:-)

Noj du er fin- Jeg har altid lignet en gravid strandet hval -

Anmeld

30. april 2014

WantingBaby2012

Carina:-) skriver:

Noj du er fin- Jeg har altid lignet en gravid strandet hval -

Tak, men som du dog kan sige det  

Synes alle gravide maver er flotte 

Anmeld

30. april 2014

Papillon

Flot mave!

Jeg kan heller ikke finde en god side at ligge på  Glæder mig til at kunne rulle om på maven eller bare kunne vende mig i sengen uden besvær (er to uger efter dig) 

Anmeld

30. april 2014

Mor til F

Sikke en flot mave :-)

Anmeld

30. april 2014

Soleil

meget meget smuk mave 

Anmeld

30. april 2014

liten-mamma

WantingBaby2012 skriver:

Tiden nærmer sig termin, kan slet ikke forstå at det vi har gået og ventet så mange mdr på, nu faktisk næsten kan komme når som helst!! 

Priser mig lykkelig for at det har været en forholdsvis nem graviditet og har dårligt haft nogle gener! (Andet end 4 mdr kvalme og opkast - men det er jo allerede glemt igen 

Dog er jeg begyndt at sove dårligt om natten. Synes ikke rigtig jeg kan finde en behagelig stilling/side at lægge på. 

Nå men med 5 uger til termin begynder jeg altså at panikke lidt. Skal snart igang med at vaske lillemandens tøj, have samlet og redt vuggen, have hentet barnevogn mm (bliver dog stillet hos svigerforældrene), have ordnet det sidste på værelset, bagt til uventede gæster og så vi har til den første tid, pakket taske til hospitalet... Puha  Hvordan skal jeg dog nå alt det!! 

F*ck en flot mave! 

Og heldigt med nul strækmærker  

Anmeld

30. april 2014

Babydrøm

WantingBaby2012 skriver:

Super flot mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.