Hvad er det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. april 2014

AnnaB.

Hej med jer.

Jeg er gravid for anden gang - og efter egne beregninger, er jeg kun lige gået ind i 8 uge. Sidste menstruation start 11. marts. 

Men nu har jeg for anden gang mærket noget, der føles fuldstændigt som et spark - og DET KAN DET JO IKKE VÆRE! Jeg er helt ærligt lidt forvirret, for jeg har jo haft menstruation og den har været ret regelmæssig det sidste halve årstid. Og selv om man efter sigende kan mærke liv tidligere anden gang, så er 8. uge, bare helt utænkeligt, tænker jeg. Det er ret tydelige "spark". Lige under min navle.

Kan det være noget andet? Kan min menstruation have drillet mig? Alle bud er meget velkomne

Tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2014

AnnaK89

Det er sikkert dine tarme der bevæger sig. Det er meget normalt og kan ofte føles som baby-bevægelser

Anmeld

30. april 2014

Frk.S

Dine tarme tænker jeg.  

Eller fantomspark. Jeg oplevede noget tid efter jeg havde været gravid med Freja, at jeg pludselig kunne mærke spark  - det føltes akkurat som spark, og jeg blev ærlig talt lidt nervøs og endte med at tage en graviditetstest for en sikkerheds skyld - men der var altså ikke noget.

Anmeld

30. april 2014

TrineMine86

AnnaB. skriver:

Hej med jer.

Jeg er gravid for anden gang - og efter egne beregninger, er jeg kun lige gået ind i 8 uge. Sidste menstruation start 11. marts. 

Men nu har jeg for anden gang mærket noget, der føles fuldstændigt som et spark - og DET KAN DET JO IKKE VÆRE! Jeg er helt ærligt lidt forvirret, for jeg har jo haft menstruation og den har været ret regelmæssig det sidste halve årstid. Og selv om man efter sigende kan mærke liv tidligere anden gang, så er 8. uge, bare helt utænkeligt, tænker jeg. Det er ret tydelige "spark". Lige under min navle.

Kan det være noget andet? Kan min menstruation have drillet mig? Alle bud er meget velkomne

Tak!

Helt sikkert dine tarme, jeg oplever det tit, og det mærkes virkelig som spark, men jeg er altså ikke gravid  

Anmeld

1. maj 2014

AnnaB.

AnnaKJ skriver:

Det er sikkert dine tarme der bevæger sig. Det er meget normalt og kan ofte føles som baby-bevægelser

Ha ha, hvor stenet!

Det er ikke noget jeg har prøvet før, og der er ingen tvivl om jeg er gravid - fin timing

Hold op, det føltes sært.. og hvorfor bevæger de sig lige pludselig?

Nåm, tak for svar i hvert fald.

Anmeld

1. maj 2014

AnnaK89

AnnaB. skriver:

Ha ha, hvor stenet!

Det er ikke noget jeg har prøvet før, og der er ingen tvivl om jeg er gravid - fin timing

Hold op, det føltes sært.. og hvorfor bevæger de sig lige pludselig?

Nåm, tak for svar i hvert fald.

Din livmoder begynder jo at vokse, og kræve mere plads, så den skubber på dine tarme, så det er nok derfor.
Det er også meget normalt at man mærker det når man har været gravid før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.