Svimmel. Normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
8 svar
2 synes godt om
30. april 2014

*Mor Til Albert*

Jeg er i dag 13+1 og har de sidste par morgener været en smule svimmel når jeg stod op. 
Jeg er samtidig også lige trappet ned i anti-dep. medicin og får nu kun 10 mg. Kan min svimmelhed skyldes en kombi af nedtrapning og graviditet eller er det udelukkende graviditeten alene?? Det føler virkelig som tømmermænd i hovedet når jeg vågner, på trods af at jeg ikke har rørt alkohol siden februar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2014

Trekløver(:

HFB skriver:

Jeg er i dag 13+1 og har de sidste par morgener været en smule svimmel når jeg stod op. 
Jeg er samtidig også lige trappet ned i anti-dep. medicin og får nu kun 10 mg. Kan min svimmelhed skyldes en kombi af nedtrapning og graviditet eller er det udelukkende graviditeten alene?? Det føler virkelig som tømmermænd i hovedet når jeg vågner, på trods af at jeg ikke har rørt alkohol siden februar.

Jeg har ikke forstand på medicinen, men du må kunne læse på pakken hvilke bivirkninger, det kan give at gå ned i dosis eller helt ud-trappe. Ellers ville jeg spørge din læge i hvert tilfælde.

Får du sovet nok eller sover du for meget? Begge dele kan gøre mig svimmel specielt førstnævnte.

Sørg for at drik rigeligt med vand og få lidt sukker også i den her varme.

Håber det går over igen

Anmeld

30. april 2014

L&V

HFB skriver:

Det er helt normalt og kan skyldes begge dele. Du ska være obs på om du får jern og væske nok. Rejs dig langsomt og stå på hele foden og ik på hælene som kvinder er slemme til

Anmeld

30. april 2014

Papillon

Får du jern nok? Bare for at sige, at det kunne være en mulig årsag, hvis du ikke gør

Anmeld

30. april 2014

JGeo

Jeg vil tro det skyldes medicinen..

Man kan blive utrolig svimmel ved nedtrapning..
Især hvis man er trappet for hurtigt ned.
Man kan føle, at man går helt ved siden af sig selv.
Det er rigtig ubehageligt.

Men selvfølgelig kan det også være pga. graviditeten.

Anmeld

1. maj 2014

*Mor Til Albert*

JGeo skriver:

Jeg vil tro det skyldes medicinen..

Man kan blive utrolig svimmel ved nedtrapning..
Især hvis man er trappet for hurtigt ned.
Man kan føle, at man går helt ved siden af sig selv.
Det er rigtig ubehageligt.

Men selvfølgelig kan det også være pga. graviditeten.

Jeg skal til et tjek hos lægen i morgen. Bare lige for at få tjekket blodtryk og blodprocent.. Det har jeg det rigtig godt med. 

Anmeld

1. maj 2014

Mor til F

Jeg bliver selv svimmel og er imorgen 28+0. Mit er en kombination af, at jeg ikke kan tåle jerntilskuddet + har meget lavt blodtryk. Men tror godt, at nedtrapning med din medicin,  kan være en del af årsagen. 

Anmeld

1. maj 2014

Mother-love

Hvornår startede du nedtrapning af din antidepressiv?
For umiddelbart tror jeg det er din medicin der gør det.

Jeg var dog svimmel den første og sidste del af min graviditet. Men det er pga noget jeg ikke lige kan huske hvad hedder.

Anmeld

2. maj 2014

*Mor Til Albert*

Det viste jeg sørme at min blodprocent var for lav, så nu har jeg fået en anden og stærkere slags jerntilskud der er depottabeletter. Mit blodtryk var fint. - Dejligt at få det tjekket. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.