hva laver i andre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. marts 2008

ka li ja

jeg går lidt rundt om mig selv.. gider egentlig ikke pakke nu, til i morgen... men ved jo godt det er smartest, for der blir jo nok rigeligt at se til!
har lyst til at æde noget is....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2008

Astrid P

Vi andre går da rundt og glæder os til at se dig i morgen...:D

Anmeld

26. marts 2008

ka li ja

ååårrrhhh er det kun det du laver i aften:D ihhh hvor er du sød(H)
hvem tog egentlig ost med?? er der styr på sagerne??

Anmeld

26. marts 2008

Rasmine

ka li ja skriver:

ååårrrhhh er det kun det du laver i aften:D ihhh hvor er du sød(H)
hvem tog egentlig ost med?? er der styr på sagerne??

Jeg har en masse ost.
Og løkostaj.
Og pålæg-
Og Nutella.
Og pålægschokolade.

Og noget.

Anmeld

26. marts 2008

Rasmine

Og rugbrød til de der børn.

Anmeld

26. marts 2008

Loggidut

jeg har hunget filt op...og er helt færdig nu, altså kropsmæssigt...jeg kan bare ikke mere...jeg orker ikke engang at være misundelige på jer som mødes i morgen!:(

niks jeg tror snart jeg skal huske at være dårlig...og bare putte mig lidt....men jeg vil sgu også gerne være færdig med tif´s værelse...suk, orker snart ikke mere....lol

fååårk jeg er sølle....

Anmeld

26. marts 2008

Helle30

Ja, jeg gik faktisk i seng kl. 21.30, faldt sødt i søvn og fik så ét af mine hosteanfald. Dem har jeg haft nu i ca. en uge 3-4 gange om dagen, og jeg fatter ikke hvorfor. Mit hosteri vækkede jo selvfølgelig Sofie, som satte i med skrig og skrål, hvorfor jeg lagde hende op til os i sengen, og nu er jeg så selv stået op for at "hoste ud". Tygger lidt på en Vicks solbær (ja, ved godt man ikke må knase og jeg er ligeglad:P) og overvejer, om jeg skulle snuppe en gajol-shot til at slå mig omkuld på. Jeg skal hammer tidligt op i morgen (6.30) for at komme til morgenmøde i faglig klub på min arbejdsplads. Min TR vil orientere om ok-afstemningen kl. 07.15 på skolen, og Sofie skal med, så jeg skal skisme op i ordentlig tid. Lidt senere kommer dagens højdepunkt: babymøde hos Susan med Ny mor og tre andre søde tøser. Det glææææder jeg mig til. Det lader jo til, at Emil allerede har fundet sig en kæreste, så nu går Sofie vidst efter Marius, hvis han ikke er for fræk. Ønsker jyderne et rigtig godt babymøde i morgen. - Helle, der lige giver søvnen en chance, inden jeg tyr til Gajol'en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.