Hjælp - bitte røde prikker under øjnene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.312 visninger
8 svar
3 synes godt om
30. april 2014

StudPsyk

Vi opdagede lige nu her, da Rose skulle i vuggestue, at hun har en masse bitterøde prikker under øjnene. De er ikke hævet over huden, så det er ikke knopper eller noget, man ville ikke kunne mærke dem, hvis man kørte en finger over huden. 

Har i nogen som helst forslag til hvad det kunne være? Ville rigtig gerne spørge lægen, men de har af en eller anden årsag lukket i dag :/

Det eneste hun lige umiddelbart har fået i ansigtet er Levevis solcreme, og den har vi brugt i ugevis uden hun har reageret på det, så kan ikke tro det er den. Den er også uden alt muligt halløj.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2014

lenemor77

Janne T. skriver:

Vi opdagede lige nu her, da Rose skulle i vuggestue, at hun har en masse bitterøde prikker under øjnene. De er ikke hævet over huden, så det er ikke knopper eller noget, man ville ikke kunne mærke dem, hvis man kørte en finger over huden. 

Har i nogen som helst forslag til hvad det kunne være? Ville rigtig gerne spørge lægen, men de har af en eller anden årsag lukket i dag :/

Det eneste hun lige umiddelbart har fået i ansigtet er Levevis solcreme, og den har vi brugt i ugevis uden hun har reageret på det, så kan ikke tro det er den. Den er også uden alt muligt halløj.. 

Jeg tænker varmeknopper.

Vores datter lider meget af høfeber og slår i den forbindelse ud i ansigt og albuer..

Anmeld

30. april 2014

StudPsyk

lenemor77 skriver:

Jeg tænker varmeknopper.

Vores datter lider meget af høfeber og slår i den forbindelse ud i ansigt og albuer..

Men det er jo ikke knopper  

Anmeld

30. april 2014

Swerg

Min knægt får dem når han har været sur.. Jeg kalder dem hysteri prikker ! 

Lægen fortalte mig at når han har for meget tryk i hovedet ved hysteri, så kommer de ..  Og det passer fint her ! 

Og som du kan se har han været hysterisk for nylig!  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. april 2014

StudPsyk

Swerg skriver:

Min knægt får dem når han har været sur.. Jeg kalder dem hysteri prikker ! 

Lægen fortalte mig at når han har for meget tryk i hovedet ved hysteri, så kommer de ..  Og det passer fint her ! 

Og som du kan se har han været hysterisk for nylig!  

Det er præcis sådan der det så ud, bortset fra der var flere! Og ja, hun er jo 2,5, så hysteri er der masser af Det er bare helt ufarligt eller hvad? 

Anmeld

30. april 2014

Swerg

Janne T. skriver:

Det er præcis sådan der det så ud, bortset fra der var flere! Og ja, hun er jo 2,5, så hysteri er der masser af Det er bare helt ufarligt eller hvad? 

Tænkte det nok  

Ja det er ganske ufarligt . Her forsvinder de i løbet af 1-2 døgn. Men her kommer de først når han har været total grædefærdig og hulker iblandt med hysteri! 

Ikke fordi jeg slår mit eget barn, men forestil dig hvilken hysteri der kan blive med en trodsig unge der ikke må få is lige inden sengetid  

Anmeld

30. april 2014

tarkoflen

En fra min MG's søn havde fået noget der ligner til forveksling efter et meget voldsomt hosteanfald og de fik at vide at det er grundet meget kortvarigt iltmangel og at det er ufarligt.

Anmeld

1. maj 2014

Swerg

tarkoflen skriver:

En fra min MG's søn havde fået noget der ligner til forveksling efter et meget voldsomt hosteanfald og de fik at vide at det er grundet meget kortvarigt iltmangel og at det er ufarligt.

Kortvarigt iltmangel, tak! Det var dét ord jeg ledte efter !

Anmeld

1. maj 2014

Muffinmus

Her får min søn på 6 dem også når han hoster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.