det er ved at være psykisk hårdt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. april 2014

Anonym trådstarter

Nu har jeg lidet af stærk kvalme og opkast i 3 uger. Jeg kan intet foretage mig uden det hele ryger op igen.

Jeg er nu i uge 9 og ville høre erfaringer med hvor længe det mon kan stå på endnu???

Jeg gennemgår nogle psykiske ting og det er derved ekstrem hårdt ikke at kunne være social og hele tiden skulle være alene

Jeg har prøvet alt fra at spise inden jeg står ud af sengen, seaband og forskellige madvarer.

Fik endda emparel  fra lægen men synes ikke det hjælper meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Nu har jeg lidet af stærk kvalme og opkast i 3 uger. Jeg kan intet foretage mig uden det hele ryger op igen.

Jeg er nu i uge 9 og ville høre erfaringer med hvor længe det mon kan stå på endnu???

Jeg gennemgår nogle psykiske ting og det er derved ekstrem hårdt ikke at kunne være social og hele tiden skulle være alene

Jeg har prøvet alt fra at spise inden jeg står ud af sengen, seaband og forskellige madvarer.

Fik endda emparel  fra lægen men synes ikke det hjælper meget...

Havde selv kronisk opkastelse med den første (i ca 4 mdr). Intet hjalp før jeg ved en tilfældighed fik nutrimel og fortimel (købes på apoteket). Bare husk at drille laaangsomt, da maven ikke er vant til føde længere. 

Anmeld

29. april 2014

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Havde selv kronisk opkastelse med den første (i ca 4 mdr). Intet hjalp før jeg ved en tilfældighed fik nutrimel og fortimel (købes på apoteket). Bare husk at drille laaangsomt, da maven ikke er vant til føde længere. 

Er det noget man spiser/drikker?

Anmeld

29. april 2014

L&V

Jeg havde det sådan til uge 23 derfra var der en pause til uge 30 ca også kom det igen. Jeg fik os tilbudt piller men takkede nej. Fik akupunktur og div vitaminer og det tog toppen. Ellers var kakao og sodavandsis det eneste jeg ku spise og lidt mandler

Anmeld

29. april 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Er det noget man spiser/drikker?

Det er sådan nogle færdigblandede drikke. 

Der er vist nok 4 i en pakke til en hund (kan fås I håndkøb og recept).

De fås i utallige af smage og efter jeg fik dem, gik der maks 3 dage før jeg kunne begynde at supplere med lidt af udvalgte fødevarer 

Anmeld

29. april 2014

Anonym trådstarter

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Jeg havde det sådan til uge 23 derfra var der en pause til uge 30 ca også kom det igen. Jeg fik os tilbudt piller men takkede nej. Fik akupunktur og div vitaminer og det tog toppen. Ellers var kakao og sodavandsis det eneste jeg ku spise og lidt mandler

Phy det var længe...Håber jeg er en af de heldige at noget kan gøres ved det

Anmeld

29. april 2014

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Det er sådan nogle færdigblandede drikke. 

Der er vist nok 4 i en pakke til en hund (kan fås I håndkøb og recept).

De fås i utallige af smage og efter jeg fik dem, gik der maks 3 dage før jeg kunne begynde at supplere med lidt af udvalgte fødevarer 

Det er værd at prøve. Så det må jeg hellere. Tak en tippet

Anmeld

29. april 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Det er værd at prøve. Så det må jeg hellere. Tak en tippet

Ja for mig var det guld værd (fik det på hospitalet, under et sygebesøg hos familien - den sygeplejerske (der gav mig drikken i hånden) "reddet" mig fra 9 mdr. Semi-døende og psykisk udmattende graviditet). 

Håber det gavner dig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.