Cola afhængig og smadredene hovedpine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.292 visninger
11 svar
1 synes godt om
29. april 2014

Anonym trådstarter

Puha ved ikke helt hvor jeg skal starte 

Jeg er afhængig af cola og har været det længe (læs flere år) jeg er nu stoppet for 2 dage siden  Og jeg har den ondeste hovedpine! 

Jeg kan læse mig frem til det er normalt, men hvad kan jeg gøre? Jeg er 27 uger henne, er det farligt for baby at jeg har det så dårligt? (Abstinenser) jeg er netop stoppet fordi jeg ved det kan skade baby, men for helvede hvor er det ikke sjovt. 

Jeg er allergisk overhoved for parcetemol (panodil, parmol, pinex) og ipren er ikke godt at tage, specielt ikke når man som jeg har forstoppelse og meget bøvl med maven 

Nogle gode råd? Jeg bliver sindssyg.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2014

vitapigen

Jeg har også været cola-holiker så ved hvordan du har det. Jeg har ikke drukket det i 2½ år nu. Jeg drak det under graviditet men prøvede at begrænse det. Jeg stoppe ½ år efter fødsel og havde også vanvittig hovedpine, men det tog nogle dage før det var ovre. Der er ikke andet for at du må bide det i dig... din krop skal bare lige vænne sig til at du er stoppet. Tror bestemt ikke at baby tager skade af at du er stoppet... det er kun godt... så hold fast nu hvor er ER stoppet....

Anmeld

29. april 2014

Cashew

Jeg tror ikke, du har grund til bekymring.

Mit umiddelbare gæt ville være, at din krop er ved at afgifte sig selv. Ville nok selv prøve at drikke rigelig vand, gå en tur eller andet, som føles rart og kan få tankerne lidt væk.

Håber, du snart får det bedre

Anmeld

29. april 2014

NasimG

Du kan sagtens tage Ipren selvom du er gravid og har forstoppelse. Det har min læge sagt at man godt må, så længe man begrænser sit forbrug. Baby bliver nemlig stresset af dine smerter. Held og lykke med afvænning 

Anmeld

29. april 2014

Dr. House

Anonym skriver:

Puha ved ikke helt hvor jeg skal starte 

Jeg er afhængig af cola og har været det længe (læs flere år) jeg er nu stoppet for 2 dage siden  Og jeg har den ondeste hovedpine! 

Jeg kan læse mig frem til det er normalt, men hvad kan jeg gøre? Jeg er 27 uger henne, er det farligt for baby at jeg har det så dårligt? (Abstinenser) jeg er netop stoppet fordi jeg ved det kan skade baby, men for helvede hvor er det ikke sjovt. 

Jeg er allergisk overhoved for parcetemol (panodil, parmol, pinex) og ipren er ikke godt at tage, specielt ikke når man som jeg har forstoppelse og meget bøvl med maven 

Nogle gode råd? Jeg bliver sindssyg.. 

Sørg for at gå nogle lange ture, og få en masse frisk luft. 

Det er ikke farligt for baby, men barnet kan blive stresset hvis det fortsætter. Hvis du stadig har det skidt efter en uge, skal du søge lægen og tage det op med ham hvad der er bedst at gøre. 

Anmeld

29. april 2014

Anonym trådstarter

Cashew skriver:

Jeg tror ikke, du har grund til bekymring.

Mit umiddelbare gæt ville være, at din krop er ved at afgifte sig selv. Ville nok selv prøve at drikke rigelig vand, gå en tur eller andet, som føles rart og kan få tankerne lidt væk.

Håber, du snart får det bedre

Jeg er sengeliggende, så jeg kan ingenting fortage mig jeg drikker massere af vand men har det elendigt  

Anmeld

29. april 2014

Anonym trådstarter

Dr. House skriver:

Sørg for at gå nogle lange ture, og få en masse frisk luft. 

Det er ikke farligt for baby, men barnet kan blive stresset hvis det fortsætter. Hvis du stadig har det skidt efter en uge, skal du søge lægen og tage det op med ham hvad der er bedst at gøre. 

Jeg er sengeliggende så jeg kan intet fortage mig  

Anmeld

29. april 2014

Anonym trådstarter

NasimG skriver:

Du kan sagtens tage Ipren selvom du er gravid og har forstoppelse. Det har min læge sagt at man godt må, så længe man begrænser sit forbrug. Baby bliver nemlig stresset af dine smerter. Held og lykke med afvænning 

Jeg er blevet frarådet det, fordi ipren er så hårdt ved maven og jeg har store problemer med maven 

Anmeld

29. april 2014

Dr. House

Anonym skriver:

Jeg er sengeliggende så jeg kan intet fortage mig  

Okay, så sørg for at sidde meget ved et åben vindue. Frisk luft gør en stor forskel. Og så rigeligt med vand 

Anmeld

29. april 2014

Anonym trådstarter

Dr. House skriver:

Okay, så sørg for at sidde meget ved et åben vindue. Frisk luft gør en stor forskel. Og så rigeligt med vand 

Jeg må holde ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.