Uge 7

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
11 svar
1 synes godt om
29. april 2014

janni2750

Har været til læge i dag og lægen sagde jeg var gravid. 

Han regnet ud at jeg var 7 uger henne, men hvis man nu tager en skanning og ikke kan se den er det så fordi jeg ikke er så langt henne eller er det fordi den gemmer sig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2014

esioul

janni2750 skriver:

Han regnet ud at jeg var 7 uger henne, men hvis man nu tager en skanning og ikke kan se den er det så fordi jeg ikke er så langt henne eller er det fordi den gemmer sig??

Man vil kunne se om graviditeten sidder rigtigt på en scanning nu. og de fleste ville ku se hjerteblink på nuværende tidspunkt

Anmeld

29. april 2014

Aabye

janni2750 skriver:

Når du er 7 uger henne burde man kunne se noget på en scanning... 

Anmeld

29. april 2014

janni2750

Ja men var nemlig til en skanning i går og der sagde de at de kunne se min slimhinde var tyk men det kunne ikke se at jeg skulle være gravid så kan ikke finde ud af det

Anmeld

29. april 2014

esioul

janni2750 skriver:

Ja men var nemlig til en skanning i går og der sagde de at de kunne se min slimhinde var tyk men det kunne ikke se at jeg skulle være gravid så kan ikke finde ud af det

Det lyder underligt hvis du er 7 uger henne :/

Anmeld

29. april 2014

janni2750

esioul skriver:

Det lyder underligt hvis du er 7 uger henne :/

Ja så jeg tror ikke jeg er så langt henne som lægen har regnet ud

Anmeld

29. april 2014

MMOGM

janni2750 skriver:

Min læge skød mig til at være en uge længere henne end hvad jeg var. Og jeg vidste præcis hvor lang min cyklus havde været og hvornår jeg havde æl. Så du kan ikke stole på hvad lægen siger.

håber de kan se noget på scanningen om en uges tid 

Anmeld

29. april 2014

Tinkabel

janni2750 skriver:

Synes jeg kunne se du havde skrevet en anden tråd (27-4-2014), hvor der stod du havde en positiv test men først skulle have din mens i går.

Så burde du ikke være i uge 4 så? 

Anmeld

30. april 2014

ønskebørn74

janni2750 skriver:

Det kan være du bare ikke er så langt henne som forventet..

Anmeld

30. april 2014

janni2750

Tinkabel skriver:

Synes jeg kunne se du havde skrevet en anden tråd (27-4-2014), hvor der stod du havde en positiv test men først skulle have din mens i går.

Så burde du ikke være i uge 4 så? 

Ja men der kan man da hellere ikke se den lille vel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.