Kaster alt op - hvad gør man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

924 visninger
10 svar
7 synes godt om
29. april 2014

LilleChelle

Ja, jeg oplevede det slet ikke i den første graviditet - men i den her, kan jeg INTET holde i mig  

Hvad har i gjort? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2014

Jj1709

Jeg fik kvalmestillende piller af min læge, fordi jeg INTET kunne holde i mig, da jeg ventede min datter.. 

Anmeld

29. april 2014

LilleChelle

Jj1709 skriver:

Jeg fik kvalmestillende piller af min læge, fordi jeg INTET kunne holde i mig, da jeg ventede min datter.. 

Har faktisk de der emparel piller mod kvalme - men ved ikke hvad jeg skal tage dem med, for det ryger op med det samme. 

Anmeld

29. april 2014

Pcokate

LilleChelle skriver:

Ja, jeg oplevede det slet ikke i den første graviditet - men i den her, kan jeg INTET holde i mig  

Hvad har i gjort? 

Nutrimel og fortimel fra apoteket var det eneste jeg kunne klare... 

Anmeld

29. april 2014

charlottekri

Nu har jeg ikke selv prøvet det, men nogle siger at de der seaband som man kan få på apoteket skulle være gode?
Håber du snart får det bedre, ellers ville jeg helt sikkert kontakte lægen, for det andet duer ikke i længden. Kender en der blev indlagt fordi hun kastede op hele tiden mens hun var gravid

Anmeld

29. april 2014

Malene76

LilleChelle skriver:

Hvad har i gjort? 

Jeg vil anbefale dig at kontakte en kranio sekral massør og spørge om hun ikke kan hjælpe dig. Jeg var voldsomt syg med diverse graviditetskomplikationer i sidste graviditet og min massør mener hun kan afhjælpe problemet hvis jeg bliver gravid igen.

kh. Malene 

Anmeld

29. april 2014

Isabella_mor

Det er bare slet ikke særlig sjovt. Men inden du begiver dig ud i at tage alt mulig som du lige har liggende hjemme, bør du tale med din læge først. Håber at det ordner sig hurtigt. Det er nemlig ikke spor sjovt  

Anmeld

29. april 2014

Pcokate

Pcokate skriver:

Nutrimel og fortimel fra apoteket var det eneste jeg kunne klare... 

Det er næringsdrikkelse man også giver til blandt andet ældre der er syge/kvalme m.m. 

Fås på apoteket både i håndkøb og recept (recepten gør det noget billigere). 

Anmeld

30. april 2014

Jj1709

LilleChelle skriver:

Har faktisk de der emparel piller mod kvalme - men ved ikke hvad jeg skal tage dem med, for det ryger op med det samme. 

Jeg tror du skal kontakte din læge, og få ordineret nogle nye piller.. Eller ihvertfald lige få lægens ord på at du gerne må spise dem  

Jeg tog mine med et glas vand.. 

Anmeld

30. april 2014

WantingBaby2012

LilleChelle skriver:

Hvad har i gjort? 

Jeg prøvede de der seaband armbånd, at spise før jeg stod op osv. Men det eneste der hjalp her var akupunktur. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.