Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvorfor skulle det være for tidligt? nogle bliver gravide lige efter de har født
Her er bassen også halvandet, og jeg er 12 uger henne
LilleChelle skriver: Hvorfor skulle det være for tidligt? nogle bliver gravide lige efter de har født Her er bassen også halvandet, og jeg er 12 uger henne
Stinna1006 skriver: Det ved jeg ikke... det er nok bare fordi det kommer lidt bag på mig og er nervøs for om jeg kan finde ud af 2 børn på en gang griner
Det ved jeg ikke... det er nok bare fordi det kommer lidt bag på mig og er nervøs for om jeg kan finde ud af 2 børn på en gang griner
Selvfølgelig kan du da det
Jeg er gravid og det er ikke en upser og da jeg blev gravid var vores datter også 1.5 år og jeg syntes slet ikke det er for tidligt...
Der bliver 19 måneder mellem vores, og vi ville gerne have haft dem tættere
Stinna1006 skriver: Jeg er blevet gravid med nr 2 ved et uheld... min søn er kun 1.5 år nu er det for tidligt ?
Jeg er blevet gravid med nr 2 ved et uheld... min søn er kun 1.5 år nu er det for tidligt ?
Vi har 23 måneder imellem vores to, så nej, jeg synes ikke det er for tidligt. - men om tidspunktet passer for jer som familie afhænger jo af så mange ting, som økonomi, boforhold, eksamener osv.
Gratulerer med nr to på vej.
Det kan du. - Men den nervøsitet tror jeg, man har, uanset hvornår man får nr to.
Jeg synes slet ikke det er for tidligt. Min mand ønsker at der kun er ca 2-3 år imellem børnene så de får mere glæde af hinanden end ham og hans bror mer 6 år imellem.
Det eneste der gør at jeg ikke er helt glad for den tanke er at skulle være gravid(stor og besværet) og stadig have en lille dejlig "baby" endnu.
Jeg synes helt klart at du bare skal nyde din familie og din graviditet uden at tænke på at det er for tidligt
Stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128