Skal jeg give dagplejemor gave??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.723 visninger
10 svar
12 synes godt om
29. april 2014

lycly

Julia stopper i dagplejen i næste uge men lillebror går der jo stadig.. Skal jeg så købe gave til dagplejemor? Jeg kommer jo stadig til at se hende hver dag de næste 2 år Men samtidig ville jeg gerne give noget for at have været en god dagplejemor for Julia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2014

B&J

det ville jeg gøre som tak for din datter

og hvor er det dejligt du har den samme til begge to

Anmeld

29. april 2014

Mitlivsommooor

LuLy skriver:

Julia stopper i dagplejen i næste uge men lillebror går der jo stadig.. Skal jeg så købe gave til dagplejemor? Jeg kommer jo stadig til at se hende hver dag de næste 2 år Men samtidig ville jeg gerne give noget for at have været en god dagplejemor for Julia

Jeg synes sagtens du kunne give hende en lille gave fra din datter, evt. din datter kunne lave en tegning som kunne bruges til at skrive en lille hilsen på, om hvor glad hun har været for at gå der. 

Anmeld

29. april 2014

LMX

Ja det ville jeg gøre 

Anmeld

29. april 2014

Mama85

Det ville jeg gøre- selvom at der er en søskende der stadigvæk går der

Anmeld

29. april 2014

TNBC

LuLy skriver:

Ja, fra Julia, når hun jo stopper. Så dagplejemoren har et minde om hende

Anmeld

29. april 2014

Mortil223

Nej det ville jeg ikke, men jeg ville så hellere aldrig give gave til dp når barnet/børnene stopper  

ligesom jeg ikke giver vg, bh eller skolen 

Anmeld

30. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
LuLy skriver:

Måske en hjemmelavet gave du laver med din datter?

Anmeld

30. april 2014

Jupiter

Jeg ville helt sikkert give hende en ting fra Julia.

Evt spørge Julia om hun vil vælge/lave noget til hende? 

Anmeld

30. april 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
LuLy skriver:

Jeps - det ville jeg :-) Jeg giver også ved dp'ens fødselsdag, til jul og når vi går på ferie :-) Er selv pædagog og det betyder bare alverden, når forældrene har tænkt på en - og det er ligegyldigt hvad det så end er !!

//Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.