fem dages arbejde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2014

Carina:-)

Super flot 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2014

LinLin

Flot

Anmeld

29. april 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Muhmi skriver:

Puha, det tog sin tid, men endelig blev jeg færdig, med den her... Hvad synes I?

Super fedt

/ Taco78 

Anmeld

29. april 2014

Morgensol

Af de malerier du har vist her på baby, er dette det flotteste! De andre er virkelig også flotte, men dette, det er helt betagende!! Wauw hvor er det bare smukt!!

det ka du godt være stolt af!

Anmeld

29. april 2014

hesøth

Muhmi skriver:

Puha, det tog sin tid, men endelig blev jeg færdig, med den her... Hvad synes I?

Det er helt vildt flot!!!!

Anmeld

29. april 2014

Babydrøm

Muhmi skriver:

Super flot!

Anmeld

29. april 2014

Muhmi

Morgensol skriver:

Af de malerier du har vist her på baby, er dette det flotteste! De andre er virkelig også flotte, men dette, det er helt betagende!! Wauw hvor er det bare smukt!!

det ka du godt være stolt af!

Iih, tusind tak skal du have... Jeg har virkelig lagt meget energi i det her billede og det kan åbenbart ses... Jeg har arbejdet på det ca. 3 timer (6 timer i dag) hver dag siden jeg begyndte, der er SÅ mange små detaljer det er helt vildt, var også tæt på at give op hehe, men jeg fik mig nosset sammen alligevel

Anmeld

29. april 2014

Nilla86

Wow super flot

Anmeld

29. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Super fedt billede og meget Beautiful cretures agtigt! Vh stine

Anmeld

29. april 2014

BigHope13

Wow, jamen altså du har virkelig flair for at male. Elsker de billeder du har lagt op, synes det er tydeligt at mærke at der er lagt liv og sjæl i dine malerier og især i dette er der en dybde som fanger en.
Utrolig smukt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.