Hmmm pinligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2009

sarahb

Feluca09 skriver:

Her er Vi så...

Moar natasja og feluca 0401-09

ihhhh hun er jo bare såååå søn og hvor ser du bare GODT ud...
Og så er hun jo så fin på trendsales

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

NaFe

ihhhh hun er jo bare såååå søn og hvor ser du bare GODT ud...
Og så er hun jo så fin på trendsales

Altså MANGE TAAAK....altid rart a høre...

Ja vi har jo to skønne unger der inde..har set din lækker mås i det skønne tøj..smiler....

Anmeld

12. august 2009

Barbamama

TbCp skriver:

Hun er så skøn!!!

Og hvor er det et fint billede der hænger på væggen... hvor har du fundet det?

Tak
Ja jeg er også bare SÅ glad for det billede. Jeg købte det inde på Rådhuset til den der årlige billedudstilling som Ugeavisen afholder. Så kan man byde på billederne og jeg kunne ikke stå for det der. Det sjove er at da jeg købte det var jeg lige blevet gravid. Vi vidste det ikke endnu og så er det jo helt perfekt at vi fik en lille pige :-)

Anmeld

12. august 2009

Barbamama

Feluca09 skriver:

Her er Vi så...

Moar natasja og feluca 0401-09

Hold da op nogle skønne unger!

Anmeld

12. august 2009

TbCp

michella80 skriver:

Tak
Ja jeg er også bare SÅ glad for det billede. Jeg købte det inde på Rådhuset til den der årlige billedudstilling som Ugeavisen afholder. Så kan man byde på billederne og jeg kunne ikke stå for det der. Det sjove er at da jeg købte det var jeg lige blevet gravid. Vi vidste det ikke endnu og så er det jo helt perfekt at vi fik en lille pige :-)

Nej hvor skægt

Nå men så er det nok svært at gå ud og finde et billede magen til Måske jeg skulle male et selv

Anmeld

12. august 2009

KWL

malucca09 skriver:

Overvejede selv Thea... men har en kollega der hedder det såååååå

Min mand er meget til "alm" navne. Ikke så meget dikedar. Men er super tilfreds med de to vi har valgt

Anmeld

12. august 2009

Barbamama

TbCp skriver:

Nej hvor skægt

Nå men så er det nok svært at gå ud og finde et billede magen til Måske jeg skulle male et selv

Ja det skulle du da tage og prøve  Jeg er bare super glad for det. Hvis det er så havde hende der lavede billedet en hjemmeside der hed: www.mallia.tegnebordet.dk. Har faktisk ikke selv tjekket den ud endnu, men det gør jeg da lige

Anmeld

12. august 2009

Barbamama

TbCp skriver:

Nej hvor skægt

Du kan se billedet her: http://tegnebordet.dk/index.php?vis=brugergalleri.php&stil=tegning&tegning=281245&visning=user

Anmeld

12. august 2009

TbCp

michella80 skriver:

Du kan se billedet her: http://tegnebordet.dk/index.php?vis=brugergalleri.php&stil=tegning&tegning=281245&visning=user

Det er rigtig fint!

Anmeld

12. august 2009

TbCp

michella80 skriver:

Ja det skulle du da tage og prøve  Jeg er bare super glad for det. Hvis det er så havde hende der lavede billedet en hjemmeside der hed: www.mallia.tegnebordet.dk. Har faktisk ikke selv tjekket den ud endnu, men det gør jeg da lige

Hold da op hvor er hun dygtig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.