Alle symptomer er væk :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
4 svar
1 synes godt om
29. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i uge 6-7, er ikke helt sikker endnu. 

Jeg har hele tiden haft en del murren i underlivet, lidt mere udflåd end normalt og så en smule ømme bryster. Men fra i søndags og til idag har jeg intet mærket til graviditeten, er det så tegn på at min graviditet er gået i stå ? 

Det er da ikke normalt at symptomerne forsvinder så tideligt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Jeg er gravid i uge 6-7, er ikke helt sikker endnu. 

Jeg har hele tiden haft en del murren i underlivet, lidt mere udflåd end normalt og så en smule ømme bryster. Men fra i søndags og til idag har jeg intet mærket til graviditeten, er det så tegn på at min graviditet er gået i stå ? 

Det er da ikke normalt at symptomerne forsvinder så tideligt? 

Det behøver ikke været et tegn på at graviditeten er gået i stå. Selv havde jeg ømme bryster og var træt de første par uger, men dte fortog sig meget hurtigt, og mærkede ikke rigtigt til graviditeten før jeg mærkede liv faktisk. (når jo jeg havde blærebetændelse og svamp i et væk), men det kom først i 2. trimester mener jeg.

Ville købe en tryghedscanning på en privatklinik, hvis du er meget nervøs. Det kan give dig en indre ro. Det gjorde jeg selv, og her hjalp det meget på nerverne.

Anmeld

29. april 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Det behøver ikke været et tegn på at graviditeten er gået i stå. Selv havde jeg ømme bryster og var træt de første par uger, men dte fortog sig meget hurtigt, og mærkede ikke rigtigt til graviditeten før jeg mærkede liv faktisk. (når jo jeg havde blærebetændelse og svamp i et væk), men det kom først i 2. trimester mener jeg.

Ville købe en tryghedscanning på en privatklinik, hvis du er meget nervøs. Det kan give dig en indre ro. Det gjorde jeg selv, og her hjalp det meget på nerverne.

Min læge har heldigvis henvist mig til en TS, da jeg før har aborteret og vi ikke er sikker på hvor langt jeg er.

Men venter stadig på at få en tid.

Anmeld

29. april 2014

Emisoph

Jeg oplevede i sidste graviditet at alle symptomer var som de plejede, senere scanning viste dog en MA hvor fosteret var gået til i 5+5, på trods af at alle symptomer fortsatte indtil det blev opdaget 9+5.

I denne graviditet har jeg af flere omgange oplevet at symptomerne er forsvundet 3-4 dage, for så at vende tilbage med forøget styrke efterfølgende og jeg er altså stadig gravid med en sund og rask pige, 23+3 i dag 

Hold humøret højt, de fleste gange går det godt selvom man selvfølgelig bliver meget nervøs!

Håber at du får tid til ts snart, så du kan få afklaring og ro på

Anmeld

29. april 2014

Anonym trådstarter

Emisoph skriver:

Jeg oplevede i sidste graviditet at alle symptomer var som de plejede, senere scanning viste dog en MA hvor fosteret var gået til i 5+5, på trods af at alle symptomer fortsatte indtil det blev opdaget 9+5.

I denne graviditet har jeg af flere omgange oplevet at symptomerne er forsvundet 3-4 dage, for så at vende tilbage med forøget styrke efterfølgende og jeg er altså stadig gravid med en sund og rask pige, 23+3 i dag 

Hold humøret højt, de fleste gange går det godt selvom man selvfølgelig bliver meget nervøs!

Håber at du får tid til ts snart, så du kan få afklaring og ro på

Det er bare ikke til at holde ud med alle de tanker. Frygter så meget at det går galt igen. Man tolker alle signaler, især når man har prøvet både en SA og en MA 

Jeg må bare håbe at jeg snart modtager min tid til TS.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.