Tranebær saft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.951 visninger
5 svar
4 synes godt om
29. april 2014

Astrid1984

Er der nogen gravide herinde som drikker tranebær saft for at forebygge gentagende blærebetændelser? Hvis ja, hvor meget drikker I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2014

Mama85

Astrid1984 skriver:

Er der nogen gravide herinde som drikker tranebær saft for at forebygge gentagende blærebetændelser? Hvis ja, hvor meget drikker I?

Jeg har aldrig haft en UVI, men giver det på mit arbejde. Vil sige 1-2 ikke for tynde glas er fint dagligt. Sure drikke såsom tranebærsaft/juice og appelsinjuice er gode, og masser af vand til at skulle blæren i gennem. 

Anmeld

29. april 2014

Mitlivsommooor

Astrid1984 skriver:

Jeg drikker det og synes virkelig det har en god effekt. Er faktisk blevet så vild med det at jeg drikker det som alm. saftevand, det vil sige jeg drikker et par glas om dagen.

Anmeld

29. april 2014

Sandratoft

Kyed skriver:

Jeg drikker det og synes virkelig det har en god effekt. Er faktisk blevet så vild med det at jeg drikker det som alm. saftevand, det vil sige jeg drikker et par glas om dagen.

Tranebærsaft smager faktisk ret godt ja

Anmeld

29. april 2014

Bell'star

Astrid1984 skriver:

Ifølge min mor (der har arbejdet på plejehjem, hvor mange ældre drak tranebærsaft af samme årsag) burde et glas om dagen holde blærebetændelse for døren

Men jeg personligt elsker tranebærsaft, så jeg drak et par glas om dagen under min graviditet

Anmeld

29. april 2014

Astrid1984

Tak for jeres svar
Ja jeg synes også det smager fint nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.