hjemmgående Hvidovre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.460 visninger
5 svar
1 synes godt om
29. april 2014

knirkemor

Hej med jer, min kæreste og jeg overvejer at tage vores søn ud af dagtilbud, af flere årsager, men vi er jo selvfølgelig bekymret for at han ikke får den kontakt med andre børn som han burde få......

Findes der flere her i Hvidovre der er hjemme med deres børn som måske har samme "problem''? For så kunne vi jo måske mødes til "legedates" :-)

Vi tager også med glæde imod tips og andre gode idéer til ud-af-huset-tidsfordriv/ aktiviteter.

Vores søn er 2 et halvt år.

Mvh Carina 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2014

Swann

Du kan undersøge om der evt er nogle legestuer/grupper i dit område

Anmeld

29. april 2014

knirkemor

Swann skriver:

Du kan undersøge om der evt er nogle legestuer/grupper i dit område

Mig bekendt er der nemlig ikke så mange legestuer heromkring, og dem der findes er for yngre børn :-)

Men grupper har jeg ikke lige tjekket endnu, tak for input :-)

Anmeld

29. april 2014

Loa

knirkemor skriver:

Hej med jer, min kæreste og jeg overvejer at tage vores søn ud af dagtilbud, af flere årsager, men vi er jo selvfølgelig bekymret for at han ikke får den kontakt med andre børn som han burde få......

Findes der flere her i Hvidovre der er hjemme med deres børn som måske har samme "problem''? For så kunne vi jo måske mødes til "legedates" :-)

Vi tager også med glæde imod tips og andre gode idéer til ud-af-huset-tidsfordriv/ aktiviteter.

Mvh Carina 

Bare nysgerrighed, ville du have ham hjemme helt til skolealder eller bare til BH alder?
For BH er jo lige om lidt

Anmeld

29. april 2014

BabyMus

knirkemor skriver:

Mvh Carina 

Altså, nu skal jeg jo ikke gøre mig klog på noget som jeg ikke aner en dyt om, men må I stadig komme "på besøg" i andre børnehaver i Hvidovre når I tager ham ud? For der er en besøgsbørnehave eller hvad det nu hed, i Hvidovre, hvor der er dyr og der kommer andre børnehaver og dp med børn og kigger på dyrene og laver bål osv. Så hvis I må det, kunne det måske være en idé. Det er Solgården på Cath. Boots vej.

Anmeld

29. april 2014

M &.I

Mvh Carina 

jeg er hjemmegående siden han blev født, han keder sig aldrig, der er legestuen , legeplads i andre steder , der er en rigtigt god bondegården på Amager , det er lang væk men det er værd for os. og vi rejser også tit så han laver hverdag noget.... herhjemme når jeg er syg leger jeg med ham og læser bøger.. Han er nu 22 mdr   ( legestuen leger han med børn.... Lege plads leger han også  med andre børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.