Hvor længe kunne i skjule jeres graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. april 2014

Maja91

Hej alle sammen

hvor længe kunne i skjule jeres graviditet ? Altså hvornår lagde folk mærke til det. Også selvom i måske har sagt at i var gravide ?

gerne folk som var start gravid over sommeren ? Som jeg tænker er sværer at skjule da man jo ofte ik har så meget tøj på ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2014

Dr. House

Maja91 skriver:

Hej alle sammen

hvor længe kunne i skjule jeres graviditet ? Altså hvornår lagde folk mærke til det. Også selvom i måske har sagt at i var gravide ?

gerne folk som var start gravid over sommeren ? Som jeg tænker er sværer at skjule da man jo ofte ik har så meget tøj på ? 

Uge 30

Anmeld

28. april 2014

Mor til F

21+ var meget tynd før jeg blev gravid.  Så kunne ikke skjule det så længe.  

Anmeld

28. april 2014

*Mor Til Albert*

Jeg er 13+0 i morgen og de der kender mig kan sagtens se det. Ikke fordi at jeg har en KÆMPE mave, men jeg har forandret mig kropsmæssigt. Større numse og større bryster... 

Anmeld

28. april 2014

Benjamins'mor

Maja91 skriver:

Hej alle sammen

Uge 20 med den første, det var omkring august.
Uge 14 med den anden, det var i april

Anmeld

28. april 2014

M (:

Maja91 skriver:

Hej alle sammen

Vi fortalte det først i uge 20, og der var der ingen, der havde gættet det. De nærmeste blev informeret i uge 14.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.