Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skriver lige helt anonymt da vi har valgt at det skal være et hemmeligt bryllup bare min forlovede, hans barn, og så to af vores venner som vidner. Ingen i vores familie får noget afvide før det hele er overstået da vi ikke ønsker at gøre det helt store ud af det og fordi vi ikke har råd til det helt store og det føler vi lidt vi ville være nød til hvis det var vi inviterede dem, og generelt for at undgå konflikter på den skønne dag da hele vores familie er en stor skilsmisse der ikke kan finde ud af at være i samme rum uden at ødelægge stemningen SÅ for at ingen bliver snydt så er der ingen der bliver inviteret, og hvis det er kan vi måske finde en dag til noget kage hos de enkle. Men nu tænker jeg så, skal have noget pænt men afslappet at tage på den dag (er ikke den mindste så helt tætsiddende ting holder jeg mig lidt fra), og evt en lille buket. Nogle ideer? Tøj, buket, evt mad til bagefter? Det hele har været meget spontant og vi har egentlig gået og raflet frem og tilbage de sidste 2 år om hvornår det skulle være og i dag fast gjorde vi så at det bliver om godt en måned fra nu ! Glæder mig sådan ^^Andre der har holdt bryllup hemmeligt? Hvordan tog familien det bagefter?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Skriver lige helt anonymt da vi har valgt at det skal være et hemmeligt bryllup bare min forlovede, hans barn, og så to af vores venner som vidner. Ingen i vores familie får noget afvide før det hele er overstået da vi ikke ønsker at gøre det helt store ud af det og fordi vi ikke har råd til det helt store og det føler vi lidt vi ville være nød til hvis det var vi inviterede dem, og generelt for at undgå konflikter på den skønne dag da hele vores familie er en stor skilsmisse der ikke kan finde ud af at være i samme rum uden at ødelægge stemningen SÅ for at ingen bliver snydt så er der ingen der bliver inviteret, og hvis det er kan vi måske finde en dag til noget kage hos de enkle. Men nu tænker jeg så, skal have noget pænt men afslappet at tage på den dag (er ikke den mindste så helt tætsiddende ting holder jeg mig lidt fra), og evt en lille buket. Nogle ideer? Tøj, buket, evt mad til bagefter? Det hele har været meget spontant og vi har egentlig gået og raflet frem og tilbage de sidste 2 år om hvornår det skulle være og i dag fast gjorde vi så at det bliver om godt en måned fra nu ! Glæder mig sådan ^^Andre der har holdt bryllup hemmeligt? Hvordan tog familien det bagefter?
Tillykke med jeres kommende bryllup, håber i får en dejlig dag i hinandens selskab
Monica
Troldemommi skriver: Tillykke med jeres kommende bryllup, håber i får en dejlig dag i hinandens selskab Monica
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128