(marts) Koncert med Madonna

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg GLÆDER mig til i morgen aften - jeg skal til MADONNA-koncert i Parken.

Jeg skal mødes med nogen andre tøser i Fælledparken, hvor vi skal spise sandwich og drikke lidt rosevin/øl eller hvad man nu har lyst til. Bagefter skal vi i Parken og hører Madonne. Jeg glæder mig så meget. Det er første gang, at jeg skal "ud" uden børn og hører musik og drikke lidt. (Jeg har været i biografen en enkelt gang).

Jeg ville bare lige dele det med jer andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

D.B.L

Uhhh bliver da helt misundelig, trænger efterhånden til at komme lidt ud og bare være Ditte for en stund.

Desværre er Cornelia ikke glad ved flasken, så håber at hun snart spiser det der svarer til en hel portin grød. Men vi tager det stille og roligt, da C har haft mange problemer med maven tidligere. Hun er oppe på ca 3 spiseskeer grød nu -vil egentlig gerne have mere, men tør ikke tage chancen

Men rigtig god tur ;0)

Anmeld

10. august 2009

MoarViborg

Eiiih hvor fedt!! Det gad jeg sørme også godt - og så Madonna! Hun er for sej!!
Rigtig god tur til jer!

Men ligesom Cornelia, så vil Maya heller ikke tage flasken, så jeg har også min ladies-night-out til gode!

Anmeld

11. august 2009

Misjelle

KatjaBoye skriver:

Jeg GLÆDER mig til i morgen aften - jeg skal til MADONNA-koncert i Parken.

Jeg skal mødes med nogen andre tøser i Fælledparken, hvor vi skal spise sandwich og drikke lidt rosevin/øl eller hvad man nu har lyst til. Bagefter skal vi i Parken og hører Madonne. Jeg glæder mig så meget. Det er første gang, at jeg skal "ud" uden børn og hører musik og drikke lidt. (Jeg har været i biografen en enkelt gang).

Jeg ville bare lige dele det med jer andre

Ihh altså det bliver fedt... vi skal også ind og se Madonna idag. Glæder os rigtig meget, så farmor kommer og tager styringen her i det lille hjem (tror også hun glæder sig rigtig meget hehe).

knus Michelle

Anmeld

11. august 2009

Mca<3

I i er altså heldige   Ikke fordi i skal se Madonna haha det kunne jeg godt være foruden fnis ,, men fordi i skal ud ... Det trænger jeg sørme også til .. Håber Michelle havde en dejlig aften og du Katja må få en

Anmeld

11. august 2009

Misjelle

Tanja.. skriver:

I i er altså heldige   Ikke fordi i skal se Madonna haha det kunne jeg godt være foruden fnis ,, men fordi i skal ud ... Det trænger jeg sørme også til .. Håber Michelle havde en dejlig aften og du Katja må få en

Jamen jeg havde en udemærket aften igår, men glæder mig nu til i aften hvor vi skal ud og spise og til koncert hehe.

knus Michelle

Anmeld

11. august 2009

Mca<3

Misjelle skriver:

Jamen jeg havde en udemærket aften igår, men glæder mig nu til i aften hvor vi skal ud og spise og til koncert hehe.

knus Michelle

Ha ha ha kæft altså   Ha jeg tænkte sgu da lige et sek at du var fra jylland og hun gav koncert der i går .. Fniss ,, Jeg er ikke den store Madonna fan så har ikke sat mig grundigt ind i tingene ,,,  Dejligt du havde en god aften .. Du ønskes en rigtig dejlig koncert i aften søde ,, Præcis som Katja

Anmeld

11. august 2009

Misjelle

Tanja.. skriver:

Ha ha ha kæft altså   Ha jeg tænkte sgu da lige et sek at du var fra jylland og hun gav koncert der i går .. Fniss ,, Jeg er ikke den store Madonna fan så har ikke sat mig grundigt ind i tingene ,,,  Dejligt du havde en god aften .. Du ønskes en rigtig dejlig koncert i aften søde ,, Præcis som Katja

hehe tusind tak . Er nu heller ikke kæmpe fan, men synes heller ikke det er skidt og så plejer hun at lave nogle flotte sceneshows. Vi er blevet inviteret af min stedfar og min mor. Han havde købt billetter til os alle mens jeg var gravid. Han mente at vi nok ville få behov for en aften uden bleer .

Anmeld

11. august 2009

Mca<3

Misjelle skriver:

hehe tusind tak . Er nu heller ikke kæmpe fan, men synes heller ikke det er skidt og så plejer hun at lave nogle flotte sceneshows. Vi er blevet inviteret af min stedfar og min mor. Han havde købt billetter til os alle mens jeg var gravid. Han mente at vi nok ville få behov for en aften uden bleer .

Ih hvor var det dog sødt og betænksomt af ham   Det må være så dejligt at skulle ud ,, det varer nok lidt inden jeg får prøvet det ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.