En tråd fra mig af igen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
7 svar
5 synes godt om
28. april 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Undskyld kvinder.. Men det er første gang, at jeg er nået så langt henne  (6+4) så er ikke engang særlig langt henne..

Problemet er, at jeg faktisk har meget svært ved at holde noget nede!!..det ryger op igen...

Jeg kan ikke engang holde vand nede..... 

Jeg har prøvet med youghurt osv... For at skåne mig selv...At det ikke gør så ondt, men jeg er allerede godt træt af det..

de her 2 dage har det virkelig taget til, og jeg har måtte lægge mig pga. jeg havde meget kvalme.....

Er der noget, jeg kan spise eller et eller andet? SOm ikke gør ondt, når det kommer op..

Jeg har dog fundet ud af, at jeg ikke skal drikke eller spise for hurtigt, for så ryger det netop op, så prøver at lade det gå MEGET langsomt....

Jeg håber virkelig at det går væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

For mig virkede det fra tid til anden med en skive brød uden nogen form for pålæg. F.eks. rugbrød uden alt for mange kerner. Og så bitte, bitte små musebider. Eller mariekiks, dem kunne jeg også til dels holde nede. 

Men jeg havde alligevel 2 uger hvor jeg absolut intet kunne. Konstant kvalme, og kunne heller ikke holde vand nede. Det hjalp mig rigtig meget at få et seaband-armbånd. Kvalmen forsvandt ikke, men jeg kunne spise lidt mere og kunne bedre holde det nede. Jeg kastede stadig op, men ikke nær så meget, og jeg kunne passe min skole igen. - Selvom kvalmen blev hængende indtil uge 20.

Men ellers tillykke med spiren, og held og lykke med kvalme-monstret 

Anmeld

28. april 2014

Kløver

Saphiira skriver:

Undskyld kvinder.. Men det er første gang, at jeg er nået så langt henne  (6+4) så er ikke engang særlig langt henne..

Problemet er, at jeg faktisk har meget svært ved at holde noget nede!!..det ryger op igen...

Jeg kan ikke engang holde vand nede..... 

Jeg har prøvet med youghurt osv... For at skåne mig selv...At det ikke gør så ondt, men jeg er allerede godt træt af det..

de her 2 dage har det virkelig taget til, og jeg har måtte lægge mig pga. jeg havde meget kvalme.....

Er der noget, jeg kan spise eller et eller andet? SOm ikke gør ondt, når det kommer op..

Jeg har dog fundet ud af, at jeg ikke skal drikke eller spise for hurtigt, for så ryger det netop op, så prøver at lade det gå MEGET langsomt....

Jeg håber virkelig at det går væk

Hvad med flødeis, det er både koldt, og det neutraliserer syren lidt

Anmeld

28. april 2014

melila

ikke for meget syre. Jeg kan stadig ikke spise meget syre mad, så får jeg sure opstød og jeg er 13+5.

Du må finde det, du har mest lyst til og så spise stille og roligt. Jeg kan stadig spise pitabrød døgnet rundt fx. Husk inden du står op og ha noget frugt, evt en banan liggende og så spis det du kan og bliv liggende en halv time, så maven får det fordøjet. Kan sagtens huske den kvalme  Pøj pøj med det..

Anmeld

28. april 2014

MamaGulloev

Hov og så vil jeg egentlig råde dig til at holde dig fra yoghurt. Det er ikke super godt til en urolig mave, og kan faktisk fremprovokere opkast. Jeg bliver stadig super dårlig og kaster op hvis jeg spiser yoghurt. På den anden side har min mave også altid været lidt besværlig, så det kan vel også være det bare er mig..

Anmeld

28. april 2014

mortilfreja

Prøv seaband som er armbånd der trykker på punkter på dine håndled. Det tog min kvalme i løbet af ti minutter 

Du kan købe dem i matas til 130 kr. Alle pengene værd!!

Anmeld

28. april 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg må få købt det så. 

Derudover er det gået lidt bedre idag. Har spist knækbrød, fersken, andet frugt osv, havregryn...osv...

og jeg har kunne holde aftensmaden inde!! 

Det hjælper mod kvalmen at spise knækbrød. 

Jeg er bange for jeg ikke får spist nok??

Anmeld

28. april 2014

MamaGulloev

Saphiira skriver:

Jeg må få købt det så. 

Derudover er det gået lidt bedre idag. Har spist knækbrød, fersken, andet frugt osv, havregryn...osv...

og jeg har kunne holde aftensmaden inde!! 

Det hjælper mod kvalmen at spise knækbrød. 

Jeg er bange for jeg ikke får spist nok??

Det behøver du ikke være så bange for, så længe du får spist noget, og det selvfølgelig ikke bliver ved med at være lige slemt. - Du skal nok komme efter det igen. 

Jeg lagde ud med at tabe mig 3 kg pga. kvalmen men her 32+0 siger vægten altså +13 kg. - Fra startvægt vel at mærke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.