Jeg står for at skal have en sygemelding ved i graviditet, rådet fra lægen. Jeg døjer med alt fra bækkenløsning til hovedpine og svimmelhed, jeg kan umuligt varetage et evt job lige nu. Jeg kan knap nok sidde ved en computer længe nok til at skrive og sende en ansøgning.
Kunne ikke engang sidde længe nok til at få skrevet dette indlæg fandt jeg så lige ud af 
Men jeg har været ledig og sygemeldt en gang før for en del år siden og der skulle man møde op et sted til noget fjollet infomøde/kursus/måder ud af sygdom.
Vi skulle derop i 4-5 timer 2 gange om ugen. Jeg husker tydeligt en mand der var så syg han ikke kunne sidde eller stå, sidde og tran svede ved hvert møde og nøøøøj han have det skidt og havde sindsygt ondt. Men han skulle møde op.
fordi han ikke havde en klar diagnose!!
til sidst skulle jeg også oveni overstående ud på en ugentlig gåtur i skoven med x antal andre sygemeldte.
Jeg skal til behandling, flere steder og gruer for om jeg bare kan holde til det flere gange om ugen. Jeg ville jo ikke kunne holde til osse skulle afsted til disse sygedoms møder oveni osse.
Er der nogen der ved om man stadig skal "slæbe sig" til disse eller lignende møder når man ikke kan sidde/stå/ være nogen steder for smerter og lign. Når det er graviditets betinget sygdom??
eller er det som det plejer, man skal have et godt helbred for at være syg i DK 
Anmeld