32+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.583 visninger
10 svar
7 synes godt om
28. april 2014

Papillon

Nu med bedre lys end de seneste billeder 

Vægten står stadig på plus 10 kg, hvilket jeg er meget tilfreds med Jeg har en hel del plukveer og har selv en fornemmelse af, at jeg ikke går tiden ud, men heller ikke føder for tidligt.

Jeg har været til sidste lægebesøg i dag, og det viser sig, at lillepigen står fast nu. Er det ikke forholdsvis tidligt? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2014

Aluka

Jeg har hørt at det ikke har noget at sige, hvornår barnet står fast i bækkenet mht hvornår man føder. 

Men da jeg var gravid med min søn var det først i uge 37 han stod fast og fødte ham 39+1  

Anmeld

28. april 2014

Anonymo

Det er meget normalt at hos førstegangs fødene baby står fast meget tidligt, jeg var til jordemoder 34+ og der stod hun dybt og fast men det havde hun gjort i lidt over en uge inden 

Anmeld

28. april 2014

Babydrøm

Papillon skriver:

Vægten står stadig på plus 10 kg, hvilket jeg er meget tilfreds med Jeg har en hel del plukveer og har selv en fornemmelse af, at jeg ikke går tiden ud, men heller ikke føder for tidligt.

Jeg har været til sidste lægebesøg i dag, og det viser sig, at lillepigen står fast nu. Er det ikke forholdsvis tidligt? 

Flot mave

Anmeld

28. april 2014

Papillon

Aluka skriver:

Jeg har hørt at det ikke har noget at sige, hvornår barnet står fast i bækkenet mht hvornår man føder. 

Men da jeg var gravid med min søn var det først i uge 37 han stod fast og fødte ham 39+1  

Nej det skulle vist ikke betyde noget, jeg undrede mig bare Det med at føde før termin, er bare en fornemmelse jeg har

Anmeld

28. april 2014

Papillon

Sandra Norit skriver:

Det er meget normalt at hos førstegangs fødene baby står fast meget tidligt, jeg var til jordemoder 34+ og der stod hun dybt og fast men det havde hun gjort i lidt over en uge inden 

Der kan man bare se Troede faktisk det var noget der skete få uger op til fødslen, så jeg undrede mig lidt.

Anmeld

28. april 2014

Papillon

AnnL skriver:

Flot mave

Tak

Anmeld

28. april 2014

BigHope13

Papillon skriver:

Sikke en flot mave, da jeg var til jm i uge 33 stod min basse også godt og grundigt fast og havde nok gjort det i en 10-14 dage inden da , det var ihvertfald der jeg begyndte at have en del smerter

Anmeld

29. april 2014

Papillon

BigHope13 skriver:

Sikke en flot mave, da jeg var til jm i uge 33 stod min basse også godt og grundigt fast og havde nok gjort det i en 10-14 dage inden da , det var ihvertfald der jeg begyndte at have en del smerter

Tak Og tak for svaret 

Anmeld

29. april 2014

Anonymo

Papillon skriver:

Der kan man bare se Troede faktisk det var noget der skete få uger op til fødslen, så jeg undrede mig lidt.

Hihi, det troede jeg også og det ville da også give mere mening 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.