Er så spændt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
5 svar
3 synes godt om
28. april 2014

*Mor Til Albert*

Puha, i dag er det nf. Jeg har så mange sommerfugle i maven og kan slet ikke vente til kl  13:40.  - Jeg er meget spændt, men også en lille smule nervøs. 

God dag! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2014

Trekløver(:

HFB skriver:

Puha, i dag er det nf. Jeg har så mange sommerfugle i maven og kan slet ikke vente til kl  13:40.  - Jeg er meget spændt, men også en lille smule nervøs. 

God dag! 

Rigtig meget held og lykke Det er en stor milepæl

Anmeld

28. april 2014

*Mor Til Albert*

M_V skriver:

Rigtig meget held og lykke Det er en stor milepæl

Håber virkelig at alt er som det skal være. Fik lavet ts d. 19 marts og der var der hjerteblink. Glæder mig sådan til at se min baby igen og ikke mindst se den store udvikling fra sidste scanning og til nu. 

Er lidt nervøs for om vi får gode tal med hjem.. Får jeg de tal i dag, eller skal jeg vente nogle dage????

Anmeld

28. april 2014

Trekløver(:

HFB skriver:

Håber virkelig at alt er som det skal være. Fik lavet ts d. 19 marts og der var der hjerteblink. Glæder mig sådan til at se min baby igen og ikke mindst se den store udvikling fra sidste scanning og til nu. 

Er lidt nervøs for om vi får gode tal med hjem.. Får jeg de tal i dag, eller skal jeg vente nogle dage????

Der er sket meget siden sidst Man kan se meget ved nf synes jeg.

Vi fik ikke noget tal, vi fik bare af vide at der var lav risiko men det er samme dag i får det af vide. De taster blodprøvetallene og nakkefoldens tykkelse ind på computeren, og så regner den et tal ud

Anmeld

28. april 2014

*Mor Til Albert*

M_V skriver:

Der er sket meget siden sidst Man kan se meget ved nf synes jeg.

Vi fik ikke noget tal, vi fik bare af vide at der var lav risiko men det er samme dag i får det af vide. De taster blodprøvetallene og nakkefoldens tykkelse ind på computeren, og så regner den et tal ud

Dejligt at vide.  - Jeg tror bestemt heller ikke, at vi får dårlige tal, men nervøsiteten er der alligevel en smule. 

Anmeld

28. april 2014

Ønskebarnet2014

Held og lykke 

Vi fik heller ikke noget tal med hjem, men meget, meget lav risiko fik vi af vide 

God dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.