Er der noget galt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
9 svar
1 synes godt om
28. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i uge 6 og er nu nervøs for at noget er galt.

Jeg har haft let øgte udflåd, men i går var det minimalt og i dag er der heller ikke rigtig noget. Har det nogen betydning for om der kan være noget galt ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Jeg har haft let øgte udflåd, men i går var det minimalt og i dag er der heller ikke rigtig noget. Har det nogen betydning for om der kan være noget galt ? 

Det er helt normalt med øget udflåd som gravid.

Anmeld

28. april 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Og det er også normalt ikke at have så meget, det er meget forskelligt. Jeg havde øget udflåd, men ikke voldsomt, og det aftog hurtigt igen.

Anmeld

28. april 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Og det er også normalt ikke at have så meget, det er meget forskelligt. Jeg havde øget udflåd, men ikke voldsomt, og det aftog hurtigt igen.

Er så bange for at det er gået i stå, så tolker alt.

Jeg burde nok bare slappe lidt af 

Anmeld

28. april 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Kan godt huske nervøsiteten, men mit bedste råd er at slappe af, fordi ellers kan du bekymrer dig hele graviditeten og analysere alt. Jeg var selv slem til det i min graviditet, men det hele gik jo som det skulle.

Men ved det kan være svært. Så længe det er udflåd og ikke blod eller noget, så er der ingen grund til nogen bekymring

Anmeld

28. april 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Slap du bare helt af, det er ganske normalt Din krop har ikke godt af alt det stress

Anmeld

28. april 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Kan godt huske nervøsiteten, men mit bedste råd er at slappe af, fordi ellers kan du bekymrer dig hele graviditeten og analysere alt. Jeg var selv slem til det i min graviditet, men det hele gik jo som det skulle.

Men ved det kan være svært. Så længe det er udflåd og ikke blod eller noget, så er der ingen grund til nogen bekymring

Mange tak. Jeg stopper mine analyseringer og så må jeg se tiden an 

Anmeld

28. april 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Slap du bare helt af, det er ganske normalt Din krop har ikke godt af alt det stress

Tak for svar. Jeg prøver at slappe mere af nu 

Anmeld

28. april 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Tak for svar. Jeg prøver at slappe mere af nu 

Jeg ved godt det er svært at slappe af den første tid, men så længe du ikke bløder samtidig med mens lignende smerter, så synes jeg du kan være ganske rolig  

Anmeld

28. april 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Jeg ved godt det er svært at slappe af den første tid, men så længe du ikke bløder samtidig med mens lignende smerter, så synes jeg du kan være ganske rolig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.