Anne Bech

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.260 visninger
11 svar
4 synes godt om
28. april 2014

LeneKE

Er der nogle, der lever efter hendes principper? 

Vi har gjort det i en uge herhjemme - altså skåret pasta, ris, kartofler, brød osv fra. 

Det er faktisk gået helt vildt godt - det kræver selvfølgelig noget tilvænning og planlægning med madpakker og sådan, men når man så stiger på vægten her til morgen og man har tabt 2,3 kg siden mandag, så er det bare den fedeste følelse! 

det kunne være super fedt, hvis der var flere, der levede efter disse principper (ikke kun Anne Bech, men sådan overordnet), så man kan støtte hinanden og  sparre i forhold til træning og opskrifter og gode ideer

Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2014

*Pingvinen*

Nu ved jeg ikke helt, hvad hun står for.
Men jeg har levet efter stenalderkostprincipperne de sidste 6 mdr, som er minus sukker, mel, ris, pasta og kartofler og ingen forarbejdet mad.
Jeg er vild med den energi, som det giver, når jeg ikke spiser de ting, som er dårlige for min krop.

Anmeld

28. april 2014

LeneKE

*Pingvinen* skriver:

Nu ved jeg ikke helt, hvad hun står for.
Men jeg har levet efter stenalderkostprincipperne de sidste 6 mdr, som er minus sukker, mel, ris, pasta og kartofler og ingen forarbejdet mad.
Jeg er vild med den energi, som det giver, når jeg ikke spiser de ting, som er dårlige for min krop.

Det er noget af det samme - hun anbefaler også forskellige stenalder kogebøger. 

Jeg synes også allerede jeg kan mærke en ændring - nu har jeg ca 35 kg at tabe endnu, men jeg synes jeg allerede kan mærke det på energien og jeg har lettere ved at koncentrere mig på mit arbejde 

Anmeld

28. april 2014

BabyMus

LeneKE skriver:

Er der nogle, der lever efter hendes principper? 

Vi har gjort det i en uge herhjemme - altså skåret pasta, ris, kartofler, brød osv fra. 

Det er faktisk gået helt vildt godt - det kræver selvfølgelig noget tilvænning og planlægning med madpakker og sådan, men når man så stiger på vægten her til morgen og man har tabt 2,3 kg siden mandag, så er det bare den fedeste følelse! 

det kunne være super fedt, hvis der var flere, der levede efter disse principper (ikke kun Anne Bech, men sådan overordnet), så man kan støtte hinanden og  sparre i forhold til træning og opskrifter og gode ideer

Lene

Altså jeg lever ikke decideret efter nogles principper, men jeg har siden januar heller ikke spist ris, pasta, kartofler og blødt/hvidt brød (spiser dog stadig rugbrød godt med kerner til frokost), og det er bare super dejligt nemt at lave mad plus at man kan se resultater med det samme!

Jeg har aldrig spist særlig meget sukker, men tænker også over det. Prøvede dog at trappe ned på min teskefuld (5 gram) sukker i min te, men det gik IKKE.

Anmeld

28. april 2014

LeneKE

Hvad spiser i så til morgenmad? Jeg synes det er lidt svært lige med morgenmaden...

Anmeld

28. april 2014

*Pingvinen*

LeneKE skriver:

Hvad spiser i så til morgenmad? Jeg synes det er lidt svært lige med morgenmaden...

Jeg får for det meste hjemmelavet yoghurt. Det er skyr eller kvark med optøede blåbær, hakkede nødder og akasia honning. Mums siger jeg bare...

Eller også blender jeg det og kommer fx jordbær og en banan i (spiser nødderne ved siden af så)

Eller jeg kan lave en omelet af 2 æg, en tomat i skiver og en halv eller hel pakke skinketern.

Kan også lave et par blødkogte æg og spise en Skive stenalderkostbrød til.

Hvis jeg skal på arbejde, er det den første, jeg får til morgenmad. Mega nemt... Tager bærene op om aftenen og hakker nødderne om aftenen også.

Anmeld

28. april 2014

MyLove E

Jeg følger lidt min egen. Jeg tæller kalorier på app'en lifesum .

1jan startede jeg med at skære helt ned på sukker og kulhydrater (pasta, ris osv..)
Jeg dyrkede motion 3 gange om ugen. Ind til marts tabte jeg mig 10kg.

Livet har så lige drillet mig lidt, så har taget 3 kilo på igen.

MEN MEN nu er jeg i gang igen!!! Tæller fra i dag af og begyndte i går at løbe/gå 3 km.

Jeg vil meget gerne være med til at dele idéer...

Anmeld

28. april 2014

*Pingvinen*

Hov glemte at skrive, at jeg spiser yoghurt naturel til mit skyr eller kvark. Altså stadig lækkert...

Anmeld

28. april 2014

MyLove E

*Pingvinen* skriver:

Hov glemte at skrive, at jeg spiser yoghurt naturel til mit skyr eller kvark. Altså stadig lækkert...

Altså du spiser skyr/kvark blandet med yoghurt? ?

Anmeld

28. april 2014

*Pingvinen*

MyLove E skriver:

Altså du spiser skyr/kvark blandet med yoghurt? ?

Ja, jeg spiser 2 tsk skyr eller kvark med ca 1 dl yoghurt naturel 3% sammen med blåbær, nødder og akasia honning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.