Hvad for noget nattøj bruger i lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. april 2014

Blirnokaldrigfru

Ja, som overskriften siger:
Det er en svær overgang, min datter ligger som regel i langærmet og benene bare indtil vi går i seng, hvor hun så får bukser på, men oftere og oftere er hun svedig midt på natten nu? Hendes hår blir vådt, men hendes ben er kolde? Så hvad bruger i?

Min datter er 21 mdr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2014

Pcokate

Frk P. skriver:

Det er en svær overgang, min datter ligger som regel i langærmet og benene bare indtil vi går i seng, hvor hun så får bukser på, men oftere og oftere er hun svedig midt på natten nu? Hendes hår blir vådt, men hendes ben er kolde? Så hvad bruger i?

Min datter er 21 mdr..

Knægten bruger kun underbukser og har altid gjort det (ellers sveder han) dog med ble da han brugte det

Anmeld

27. april 2014

Clisolka

Frk P. skriver:

Min datter er 21 mdr..

Pt. bruger vi natbukser og nattrøje - det vil hun selv have på  Indimellem smider hun selv natbukserne i løbet af natten, eller lige når hun er lagt  Hun er 3½ 

Den lille får en natdragt på. Han er god til at smide dynen, ligesom sin mor og storesøster 

Anmeld

27. april 2014

M (:

Frk P. skriver:

Min datter er 21 mdr..

Hjalte får lange bukser og lange ærmer (eller heldragt) og strømper på. Han tager ofte strømper og bukser af i løbet af natten. Han er 14 mdr. 

Anmeld

27. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea på 5 1/2 år sover endten i nattøj eller undertøj. Hun vælger selv.

Alberte På 21 mdr'er sover i natdragt de fleste nætter, men hun ligger så også for det meste ovenpå dynen. Vh stine

Anmeld

27. april 2014

Dr. House

Frk P. skriver:

Min datter er 21 mdr..

Her lufter jeg ud 1 time før sovetid for ham.

Så er værelset koldt, og så får han natbukser og langærmet natbluse på, samt dyne. 

Vi har slukket varmen, så værelset er stadig køligt når vi går i seng.

Vi stopper først med dette når det for alvor bliver sommer, og så sover han kun i underbukser.

Anmeld

27. april 2014

Dr. House

Frk P. skriver:

Min datter er 21 mdr..

Her lufter jeg ud 1 time før sovetid for ham.

Så er værelset koldt, og så får han natbukser og langærmet natbluse på, samt dyne. 

Vi har slukket varmen, så værelset er stadig køligt når vi går i seng.

Vi stopper først med dette når det for alvor bliver sommer, og så sover han kun i underbukser.

Anmeld

27. april 2014

Chili

Frk P. skriver:

Min datter er 21 mdr..

Uld natdragt. Min søn er 18 mdr. Og ligger altid oven på dynen

Anmeld

28. april 2014

Mother-love

Normalt ligger Isabella i en uld/bomuld trøje og natbukser.
Men de her dage hvor temperaturen har været en 10 grader om natten ligger hun i t-shirts's og natbukser.

Vi har simpelthen den væreste lejlighed. Den er så kold at om vinteren er vi nødtil at have en el radiator kørende fordi hun smider dynen.

Vi har også haft vores problemer henover vinteren.
Men nu hvor der er lidt lunere i vejret er det meget nemmere. Dog har Isabella aldrig sovet uden mindst en t-shirts's på om natten.

Men har du prøvet evt at give hende nogle 3/4 leggins på og evt. En t-shirts's

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.