Sygeplejebøger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
676 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. april 2014

Isabella_mor

jeg er jo godt igang med sygeplejerskeuddannelsen.

og så tænkte jeg at der er jo sikkert nogle lovely ladies herinde som er færdige med sin uddannelse, som måske ligger inde med nogle bøger som jeg evt kan købe

jeg står og mangler lidt forskelligt

men de to bøger jeg SKAL bruge nu og her er

Basisbog i medicin og kirurgi (det er lidt ligeeget med hvornår den er fra, så længe den ikke er så gammel at bogstaverne falder ud når man puster til den)

og

Ernæring og Diætetik (det skal helst være den nyeste udgave, mener den er fra 2011) men måske gør det ikke så meget hvis den er fra året før. 

ja. evt hvis der er andre bøger, det kan jeg altid kigge på

jeg er lige pt på modul 3. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2014

Dina1987

jeg er jo godt igang med sygeplejerskeuddannelsen.

og så tænkte jeg at der er jo sikkert nogle lovely ladies herinde som er færdige med sin uddannelse, som måske ligger inde med nogle bøger som jeg evt kan købe

jeg står og mangler lidt forskelligt

men de to bøger jeg SKAL bruge nu og her er

Basisbog i medicin og kirurgi (det er lidt ligeeget med hvornår den er fra, så længe den ikke er så gammel at bogstaverne falder ud når man puster til den)

og

Ernæring og Diætetik (det skal helst være den nyeste udgave, mener den er fra 2011) men måske gør det ikke så meget hvis den er fra året før. 

ja. evt hvis der er andre bøger, det kan jeg altid kigge på

jeg er lige pt på modul 3. 

Jeg har ernæring og diætetik bogen..,selvom jeg blev færdig i år. Står der at min er fra 2007... :s

Ved du hvordan den ser du, den jeg har er en blåbog, tvivler på at de har ændret sig ret meget

Anmeld

27. april 2014

Isabella_mor

Juan skriver: