Søvn, hvordan??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
4 svar
4 synes godt om
27. april 2014

san

Hvordan sover i?? Jeg er i dag i uge 31, jeg sover rigtig dårligt syntes jeg, men vil ikke hisse mig op over det, må bare sove når jeg kan..

En normal rytme for mig er, Jeg går i seng ved 24-01 tiden, vågner 2 gange på grund af tis eller katten der skl ud, står op kl 5.30 med manden, da han skal på job, går i seng igen kl 08.00 og sover ca to timer... Og ¨sådan køre mine nætter, mon ikke jeg er klar til at skulle amme om natten hvordan sover i andre gravide??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg går som regel allerede i seng kl 21 og sover så til 2-3 stykker hvor jeg skal op på wc. Derefter kan jeg så sove til alt mellem 5.30 og 8. 

Anmeld

27. april 2014

Sandratoft

san skriver:

Hvordan sover i?? Jeg er i dag i uge 31, jeg sover rigtig dårligt syntes jeg, men vil ikke hisse mig op over det, må bare sove når jeg kan..

En normal rytme for mig er, Jeg går i seng ved 24-01 tiden, vågner 2 gange på grund af tis eller katten der skl ud, står op kl 5.30 med manden, da han skal på job, går i seng igen kl 08.00 og sover ca to timer... Og ¨sådan køre mine nætter, mon ikke jeg er klar til at skulle amme om natten hvordan sover i andre gravide??

Åh det er faktisk meget forskelligt. Nogle nætter sover jeg fra ca 22 til kl 7 kun afbrudt af 1 toiletbesøg. Andre nætter vågner jeg ca hver time for at gå på toilettet eller fordi jeg har urolige/ømme ben, det er til gengæld ret nedern :p

Anmeld

27. april 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg sover mellem 22-23 og vågner typisk kl 2-3, op og tisser. Sover igen hvis jeg kan falde i søvn. Ellers ligger jeg gerne i et par timer. Tisser ved 5 tiden og prøver at sove videre.

Jeg har svært ved at lejre mig. Jeg prøver med diverse puder og dyner, men varmen gør det umuligt at ligge behageligt mellem alt det stof!

Jeg er i uge 32. 

De eneste trøstende ord jeg kan komme med er at vi heldigvis ikke har termin på den anden side af sommeren

Anmeld

27. april 2014

SabinaMortensen

Jeg er i uge 30 - jeg har i mange uger ikke haft en sammenhængende nattesøvn .

Jeg vågner ca med en times mellem, nogengange mindre eller mere, og skal tisse. Det er svært for mig at falde i søvn pga aktivitet fra bettepigen, vand i benene, og kærestens snorken .

Jeg prøver ofte, at tage et hvil når jeg kommer hjem omkring kl. 15, men kan ikke sove.

En pude mellem benene hjælper lidt ved mig, og muskelvarmer creme i nakken 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.