Børnehave taske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2014

LouiseEm

Vi har denne småfolk Den er god og rummelig, uden af være for stor.

Lad for Guds skyld være med at købe en af de små fjällraven, vi har sådan en grøn til Hjalte - der kan INTET være i. En madpakke, så er den fyldt. Så skal man rende og slæbe på alt andet ved siden af. Så upraktisk.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2014

LinLin

K&S skriver:

Anton har denne fra Everest. Den har en super pasform, brystspænde og underlag til at sidde på

http://www.stadium.dk/toj/accessories/rygsakke/203 338/everest-cl-kids-bp-f12?SelectedProductUUID=91X CROinGqcAAAFDCFIikcGp#.U106QIkazTo

Den har mine drenge også
kvalitet og pris er helt i top

Anmeld

27. april 2014

Mother-love

LouiseEm skriver:

Vi har denne småfolk Den er god og rummelig, uden af være for stor.

Lad for Guds skyld være med at købe en af de små fjällraven, vi har sådan en grøn til Hjalte - der kan INTET være i. En madpakke, så er den fyldt. Så skal man rende og slæbe på alt andet ved siden af. Så upraktisk.

Jeg havde heller ikke i tankerne at købe den. For den er efter min smag meget lidt køn
Og så har jeg nemlig også kun hørt dårligt om den

Men tak for tippet alligevel

Anmeld

27. april 2014

LouiseEm

Havanagila skriver:

Jeg havde heller ikke i tankerne at købe den. For den er efter min smag meget lidt køn
Og så har jeg nemlig også kun hørt dårligt om den

Men tak for tippet alligevel

Hehe jeg synes nu de er søde nok.. Men MEGET små

Anmeld

27. april 2014

BabyMus

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Min datter får en Haglof tight eller corker. Mange tasker er søde og fine lige som fjellrav men er dårligt polstret og uden brystspænde hvilket er to kriterier som skal opfyldes efter min overbevisning.

Jeg hopper med her! Har arbejdet i en børnehave, og de her er klart dem der sidder bedst på ryggen. Underligt nok havde kun EN dreng på min stue sådan en. Jeg har selv en Tight, bare i voksen størrelse selvfølgelig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.