Hvor hurtig voksede jeres mave 2. Gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.305 visninger
16 svar
8 synes godt om
27. april 2014

stm2812

Jeg skal giftes til august, kjolen er købt og står med en positiv test nu. Mit håb er lidt jeg stadig kan komme i min kjole til den tid, men kan jeg ikke er der jo ikke noget at gøre ved det.

men vil egentlig gerne vide hvordan jeres maver udviklede sig i forhold til 1. Gang? Gerne billeder hvis I vil vise dette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2014

LouiseEm

stm2812 skriver:

Jeg skal giftes til august, kjolen er købt og står med en positiv test nu. Mit håb er lidt jeg stadig kan komme i min kjole til den tid, men kan jeg ikke er der jo ikke noget at gøre ved det.

men vil egentlig gerne vide hvordan jeres maver udviklede sig i forhold til 1. Gang? Gerne billeder hvis I vil vise dette

Jeg er 2. gangs, er i uge 15 nu, og man kan stadig ikke se det.. Måske er det fordi det er 4 år siden jeg sidst var gravid. Men stadig! Flere førstegangs gravide i min terminsgruppe er større end jeg, det irriterer mig

Anmeld

27. april 2014

stm2812

LouiseEm skriver:

Jeg er 2. gangs, er i uge 15 nu, og man kan stadig ikke se det.. Måske er det fordi det er 4 år siden jeg sidst var gravid. Men stadig! Flere førstegangs gravide i min terminsgruppe er større end jeg, det irriterer mig

Årh så kan det da være jeg er 'heldig'

Men kan godt huske den følelse af at man egentlig bare ser lidtsmå tyk ud men slet ikke gravid som andre. Sidste gang blev det først tydeligt omkring uge 24. 

Håber din mave snart begynder at bule godt ud

Anmeld

27. april 2014

Mor Christa

Jeg blev hurtig stor anden gang :-) 

man kunne tydeligt se det omkring 14. Uge :-) 

Anmeld

27. april 2014

stm2812

Mor Christa skriver:

Jeg blev hurtig stor anden gang :-) 

man kunne tydeligt se det omkring 14. Uge :-) 

Det var også tidligt Men hvor skønt at have mave så tidligt alligevel. Man vil jo gerne nyde den så længe som muligt

Anmeld

27. april 2014

Astrid1984

Der er stor forskel på mine to graviditeter. Første gang tog jeg 11 kilo på i alt men fødte 5 uger før termin. Denne her gang er jeg nu 33+0 og har taget lidt over 5 kilo på indtil videre, men døjede også med kvalme og opkast indtil 22+0 ca. Min mave er ikke så stor som sidst, men lillefisen i maven er skønnet større end storebror, lidt sjovt der kan være så meget forskel.

Anmeld

27. april 2014

AnnaK89

Jeg er godt nok 3. gangs, men tror ikke det gør den store forskel fra 2. gang
Jeg blev ret hurtigt stor og kunne bestemt ikke skjule det.
Første billed er fra 14+5 og nummer to er fra 19+6
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. april 2014

Melm

stm2812 skriver:

Min vokser hurtigt, ved godt at det kun er luft indtil videre. Inden graviditet havde jeg en HELT flad mave og nu....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. april 2014

isabellasmor

Mit profil billede er 1. Graviditet uge 26. 

Jeg var ca den str i uge 13-14 denne graviditet. Så kæmpe forskel her i hvert fald.

Anmeld

27. april 2014

Mama2012

Jeg kunne slet ikke se min mave, før jeg var ca 20-21 uger henne første gang, men nu, to år senere er jeg 14 uger henne og kan overhovedet ikke skjule det længere. Synes det er gået ekstremt hurtigt denne gang!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.