Nogle ideer til hvordan kagen skal se ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. august 2009

Guldet

Min morfar er blevet 85 år iår og min mormor 76 år .. og de holder noget for hele familien .. og jeg vil gerne overraske med en flot kage.. hva kunne temaet være??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

LotteGabriella

Julie R skriver:

Min morfar er blevet 85 år iår og min mormor 76 år .. og de holder noget for hele familien .. og jeg vil gerne overraske med en flot kage.. hva kunne temaet være??

noget med livsglæde....altså noget farverigt og kreativt....noget blomster, sommerfugle, blade, hjerter....ja alt hvad dit hjerte begærer....ved ikke lige om det er et tema (er ikke særlig god til kager), men noget man bliver glad af at se på, noget lidt utraditionelt som de vil elske

Anmeld

10. august 2009

wildcats

jeg kender nogen der også holdt et stort gilde da de fyldte år i en høj alder og de fik en kage med en bondegård på, grøn marcipan, lade bygninger lavet af kage og små marcipan dyr, stort arbejde men køn og festlig det var kagen.. c",}

Anmeld

10. august 2009

ka li ja

Julie R skriver:

hvad husker du dem specielt for?
hvad har de arb med?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.