Strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
13 svar
1 synes godt om
26. april 2014

Papillon

Åh ja de skønne strækmærker Jeg kan finde masser af tråde om cremer og lignende i forhold til strækmærker, men ingen omkring det genetiske og hormonbetingede.

Jeg fik selv en god portion strækmærker under puberteten (bryster, hofter, inderlår), så jeg troede, at det ville gå helt amok under graviditet, men der er endnu ikke et eneste at se (32+2). Derudover har jeg talt med min mor, der kunne fortælle, at hun gennem tre graviditeter har fået ét strækmærke ved siden af navlen.

Hvordan har det været hos jer - fik I strækmærker under graviditeten? Gjorde kvinderne i nærmeste familie? Og hvad med under puberteten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2014

Snoopy77

Jeg har samme historie som dig ikke et eneste i graviditeten og tog 25 kg på, så muligheden var der da min mor fik ingen strækmærker med hverken min søster eller jeg, og min søster fik heller ingen da hun ventede min niece. 

Anmeld

26. april 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Suk, jeg har fået mange i denne graviditet. Mave, baller lår, ja selv læggene er spækket med dem. Og brysterne er også helt fyldt. 

Jeg har nogle få gamle på lårene fra puberteten.
Min mor fik vist også en god slat under hendes første graviditet, men ikke helt så mange som jeg er blevet velsignet med 

Anmeld

26. april 2014

Maja88

Jeg fik masser... i bådr pubertet og graviditet.. 

Min mor ejer ikke et eneste

Anmeld

26. april 2014

Papillon

Snoopy77 skriver:

Jeg har samme historie som dig ikke et eneste i graviditeten og tog 25 kg på, så muligheden var der da min mor fik ingen strækmærker med hverken min søster eller jeg, og min søster fik heller ingen da hun ventede min niece. 

Måske er jeg ligeså heldig 

Anmeld

26. april 2014

Papillon

TanyaGR skriver:

Suk, jeg har fået mange i denne graviditet. Mave, baller lår, ja selv læggene er spækket med dem. Og brysterne er også helt fyldt. 

Jeg har nogle få gamle på lårene fra puberteten.
Min mor fik vist også en god slat under hendes første graviditet, men ikke helt så mange som jeg er blevet velsignet med 

Øv det lyder ikke sjovt Man vil vel helst være fri for dem, men (de fleste) lærer da at leve med dem heldigvis

Anmeld

26. april 2014

Kamulla

Ingen i min familie har fået.. Jeg fik masser og den første kom 34+2 men håber da du slipper

Anmeld

26. april 2014

Papillon

Maja88 skriver:

Jeg fik masser... i bådr pubertet og graviditet.. 

Min mor ejer ikke et eneste

Hm ja den version findes jo så også  Må jo bare lade dem komme, hvis de kommer

Anmeld

26. april 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Papillon skriver:

Øv det lyder ikke sjovt Man vil vel helst være fri for dem, men (de fleste) lærer da at leve med dem heldigvis

Jeg trøster mig med at man stort set ikke kan se min mors, så på et eller andet tidspunkt bliver mine nok også hvide og utydlige

Anmeld

26. april 2014

Papillon

Kamulla skriver:

Ingen i min familie har fået.. Jeg fik masser og den første kom 34+2 men håber da du slipper

Øv

Håber jeg også, men tager det ikke så tungt, hvis jeg ikke går fri

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.