hjemmefødsel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.125 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. august 2009

creative

Hej jeg bor i Nyborg og skal have min første guld klump i starten af april. jeg går og overvejer at føde  hjemme er der nongle der kan fortælde mig ligt om hvordan det forgår på fyn ? det ville være rat at vide ligt mere før jeg skal snakke med lægen om det.
jeg har læst forskælig bøger om hjemmefødsler som gør at jeg endlig føler mig ret tryk ved at skulle føde hjemme men vis i har ander gode råd vil jeg da super gerne høre mere om dem .
er der nongle af jer der har prøvet fødselhypnose ?
glæder mig til at læse alle jeres fødsel fortælinger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Slettet

Jeg ved ikke noget om hvordan det foregår på fyn, men går ud fra at ungen skal samme vej ud osv  (ej okay den var plat)
Du kan læse om min hjemmefødsel under "Da Janus kom til verden" her i forummet, og spør endelig hvis der er noget du vil vide, har du læst bogen "Den aktive fødsel"? Den er også god hvis du planlægger en hjemmefødsel.

Jamen jeg vil selv føde hjemme næste gang, for mig er der ikke andre muligheder med mindre der er noget medicinsk der taler imod det.. Men spør endelig!

Anmeld

20. august 2009

H+S Skjolgborg.

creative skriver:

Hej jeg bor i Nyborg og skal have min første guld klump i starten af april. jeg går og overvejer at føde  hjemme er der nongle der kan fortælde mig ligt om hvordan det forgår på fyn ? det ville være rat at vide ligt mere før jeg skal snakke med lægen om det.
jeg har læst forskælig bøger om hjemmefødsler som gør at jeg endlig føler mig ret tryk ved at skulle føde hjemme men vis i har ander gode råd vil jeg da super gerne høre mere om dem .
er der nongle af jer der har prøvet fødselhypnose ?
glæder mig til at læse alle jeres fødsel fortælinger

Hej du kan også læse om min hjemmefødsel herind...

Jeg hved kun hvordan det er/forgår på vestsjælland...

Mvh Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.