ZaraJaza skriver:
Var Idag forbi jordemoderen og fik foretaget en test for diabetes. Det var via en urinprøve.
Jeg fik et kæmpe chok da farven på pinden ændrede sig fra grøn til brun som betyder at der høj risiko for jeg har fået det :-(
Jeg er 30 uger henne Idag og er så frygtelig knust og ked af det :-( - Har fået en akut tid til hospital til en nærmere undersøgelse i næste uge ..
Nogle der har det
?? Jeg er så bange for hvis jeg har det og har givet det videre til min dreng.. 
Jordemoderen satte mig ikke ind i det da jeg nærmest gik i chok og og tårene bare trillede ned :-(
Tag det stille og roligt
Jeg var 37 uger henne i min første graviditet da jeg selv fik det. Efter fødslen forsvandt det, men til gengæld kom det retur 1½ år efter i form af en diabetes 2
Baby bliver ikke født med diabetes, men har stor mulighed for at få det senere 
Btw - jeg har nu født 2 børn, den ene graviditet "kun" med svangerskabsdiabetes og her lillebror med diabetes type 2 
Jeg har nu dårligt diabetes type 2 længere, idet jeg var strengt kontrolleret imens jeg var gravid, og jeg har tabt de få kg. jeg tog på, men jeg ligger stadig lige under grænsen. Jo mere jeg taber mig, jo længere falder mine tal 
Anmeld