Overvejer at stoppe amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2014

modesty

Anonym skriver:

Hvad med frugtmos? Er det ligeså godt?

Der er masser af sukker i frugt, og der er ingen grund til at proppe sukker i baby i så ung en alder, så nej, frugtmos er ikke lige så godt.  Vent med at introducere de søde smage til baby er større.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2014

modesty

Anonym skriver:

Kan mærke jeg ikke har så meget mælk mere, førhen sejlede jeg i mælk

Det er fuldstændigt normalt at mælkeproduktionen finder et passende niveau omkring 4 mdrs. alderen, så derefter vil brysterne slet ikke føles så fyldte som de har gjort før. Det oplever de fleste kvinder.

Anmeld

25. april 2014

Kay

Anonym skriver:

Det samme her, det eneste tidspunkt hun er ked, er når hun bliver lagt til.

Ja, hun har fået 1 måltid grød/ mos hver aften i en måned, men hun får så meget forstoppelse af det. Jeg måtte grave det ud efter hun havde prøvet i over et døgn. På trods af movicol.

Hun elskede det ellers, hun er meget madglad og vil have alt. Og også god til at drikke af kop.

Men maven kunne slet ikke klare det

Så venter til hun er fyldt 6 måneder, der må hun få grød med mere fiber, det skulle være bedre for maven

Grøntsags mos alt uden stivelse  og så sveske mos til dessert det hjalp her... efter hun havde fået smag for mad gad hun slet ikke brystet og flasken var heller ikke et hit... 

Anmeld

25. april 2014

Anonym trådstarter

Nu har jeg så lige puttet, og jeg ammede hende. Eller, hun ville ikke som sædvanlig, suttede lige overfladisk.

Så prøvede jeg at give flaske, 200 ml spiste hun. Er det ikke mærkeligt?

Lyder det ikke som om jeg burde droppe den amning, så hun får noget mad?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.