Grædefærdig! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg skriver anonym da familie ikke behøves vide det.

jeg har været på kontanthjælp, og fik så et vikariat på 30 timer om ugen der hvor jeg har været i virksomhedspraktik i 7-8 måneder. (En vuggestue) 

jeg eg elsker mit arbejde men er så uheldig at få en diskusprolaps en uge efter min ansættelse. Jeg har nu modtaget brev, snakket med ydelses kontoret og jeg er ikke berettiget sygedagpenge. Så nu står jeg uden indkomst og skal søge kontanthjælp forfra ! Det er så frusterende og føler mig tvunget til at genoptage mit arbejde trods dårlig ryg ! 

Jeg måtte lige af med mine bekymringer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2014

et-ønske

Kender desværre intet til det, men vil ikke gå uden et

Anmeld

25. april 2014

Englehår

25. april 2014

SandraXOXO

Øv! Der er ikke andet for end at kæmpe videre, opad og fremad. Skide hårdt og uretfærdigt er livet nogle gange.

Anmeld

25. april 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Jeg skriver anonym da familie ikke behøves vide det.

jeg har været på kontanthjælp, og fik så et vikariat på 30 timer om ugen der hvor jeg har været i virksomhedspraktik i 7-8 måneder. (En vuggestue) 

jeg eg elsker mit arbejde men er så uheldig at få en diskusprolaps en uge efter min ansættelse. Jeg har nu modtaget brev, snakket med ydelses kontoret og jeg er ikke berettiget sygedagpenge. Så nu står jeg uden indkomst og skal søge kontanthjælp forfra ! Det er så frusterende og føler mig tvunget til at genoptage mit arbejde trods dårlig ryg ! 

Jeg måtte lige af med mine bekymringer  

Anmeld

25. april 2014

Anonym trådstarter

tak hvor er i søde med alle de kram. 

Min kæreste trøster også og siger vi finder ud af det. og der er jo penge på kistebunden. 

Men jeg kan bedst fungere når der er 100% styr på tingene! Især økonomi

Anmeld

25. april 2014

Mama85

Øv, sikke en træls situation. Kender ikke til hvordan det fungerer med kontanthjælp, men håber at I finder en løsning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.