Børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
4 svar
1 synes godt om
24. april 2014

Mother-love

Hej piger.
Jeg kom lige til at sidde og tænke på hvad dato vi havde i dag.
Hvor der pludselig gik op for mig at det sgu er på onsdag min datter har sidste dag i vs.
Hun går i en integreret institiuation men alligevel er jeg bare sådan lidt. Omg hun er jo pludselig blevet stor.

Hvor faen er tiden lige blevet af? Jeg kan jo huske den dag da hun var 8 mdr da hun startede som var det igår.

Og nu skal hun sgu i bh

Puha synes faktisk jeg næsten er rørt til tårer over at min lille poge pludselig ikke er så lille mere

Synes det er lidt fjollet at jeg bliver så følelsesmæssigt berørt af hun starter i bh.
Selvom jeg er ret sikker på hun kommer til at klare det super.
Så er jeg stadig lidt nervøs. Hendes sprog er ikke super godt. Men hun er god til at vise hvad hun vil. Og de har den sidste mdr indsluset hende i bh. Men er lidt nervøs for hvordan det skal gå alligevel.

Også selvom jeg jo nok ikke har nogen grund til at være nervøs. For hun er en super glad og udadvent pige. Og god til at komme ind i en leg når hun lige har set folk an.

Ved ikke helt hvad jeg ville med dette indlæg. Tror bare jeg havde behov for at lufte lidt ud for tankerne. Og så nok for at høre nogle gode historier om hvor godt det gik jeres, da de startede i bh.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja det er frygtligt så hurtigt tiden den går og ungerne bliver bare så store lige pludselig!

Her har jeg det lidt på samme måde med thea. Hun ska starte i skole efter sommerferien, også er det bare lige pludselig tid til at hun flytter hjemmefra, får en kærste og selv får familie. ( sådan føles det i mit hovede... Tosset, tosset!! ) vh stine

Anmeld

24. april 2014

Mother-love

StineW79 skriver:

Ja det er frygtligt så hurtigt tiden den går og ungerne bliver bare så store lige pludselig!

Her har jeg det lidt på samme måde med thea. Hun ska starte i skole efter sommerferien, også er det bare lige pludselig tid til at hun flytter hjemmefra, får en kærste og selv får familie. ( sådan føles det i mit hovede... Tosset, tosset!! ) vh stine

Ja hvor er det bare skræmmende. Man har jo kun sine børn til låns
Man skalgodtnok værdsætte den tid man har med dem.

Anmeld

24. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Havanagila skriver:

Ja hvor er det bare skræmmende. Man har jo kun sine børn til låns
Man skalgodtnok værdsætte den tid man har med dem.

Ja jeg ska i hvert fald gi begge mine unger 1000000 10000000000 knus og kram i morgen. Fik lige nogle dårlige nyheder omkring en vens dreng tidliger på aftnen. Så har fået en seriøs øjenåbner omkring at sætte pris på sine små børn. Vh stine

Anmeld

24. april 2014

Mother-love

StineW79 skriver:

Ja jeg ska i hvert fald gi begge mine unger 1000000 10000000000 knus og kram i morgen. Fik lige nogle dårlige nyheder omkring en vens dreng tidliger på aftnen. Så har fået en seriøs øjenåbner omkring at sætte pris på sine små børn. Vh stine

Øv hvor synd.

Og ja jeg kan heller ikke kysse og knuse Isabella nok. Og hun er så begyndt at skubbe en væk når hun synes man bliver træls hehe.
Det er også et pludseligt tegn på hun bliver ældre. Øv altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.