Hej piger.
Jeg kom lige til at sidde og tænke på hvad dato vi havde i dag.
Hvor der pludselig gik op for mig at det sgu er på onsdag min datter har sidste dag i vs.

Hun går i en integreret institiuation men alligevel er jeg bare sådan lidt. Omg hun er jo pludselig blevet stor.

Hvor faen er tiden lige blevet af? Jeg kan jo huske den dag da hun var 8 mdr da hun startede som var det igår.

Og nu skal hun sgu i bh

Puha synes faktisk jeg næsten er rørt til tårer over at min lille poge pludselig ikke er så lille mere

Synes det er lidt fjollet at jeg bliver så følelsesmæssigt berørt af hun starter i bh.
Selvom jeg er ret sikker på hun kommer til at klare det super.
Så er jeg stadig lidt nervøs. Hendes sprog er ikke super godt. Men hun er god til at vise hvad hun vil. Og de har den sidste mdr indsluset hende i bh. Men er lidt nervøs for hvordan det skal gå alligevel.
Også selvom jeg jo nok ikke har nogen grund til at være nervøs. For hun er en super glad og udadvent pige. Og god til at komme ind i en leg når hun lige har set folk an.
Ved ikke helt hvad jeg ville med dette indlæg. Tror bare jeg havde behov for at lufte lidt ud for tankerne. Og så nok for at høre nogle gode historier om hvor godt det gik jeres, da de startede i bh.
Anmeld