Åhhhh for helvede!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
3 svar
6 synes godt om
24. april 2014

MyLove E

Jeg startede jo 1.januar med projekt vægttab. Det gik også rigtig godt jeg tabte 10kg på 2mdr. Jeg træne 3 gange om ugen, talte kalorier og havde det faktisk RIGTIG RIGTIG GODT

Så stod jeg til at miste sygedagpenge og jeg røg helt ned i et sort hul.
Der ligger jeg desværre stadig

Jeg kan slet ikke finde gejsten frem igen. Jeg har siden 15 marts lagt på 87.7 som var præcis -10kg. Nu er jeg lidt begyndt at tage på igen.

Jeg kan ikke holde det ud. Jeg vil finde gejsten igen, jeg vil spise sundt og ha det godt igen men jeg kan ikke!!!!

Hjælp jeg tager i mod alt med kys hånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nyt mantra! JEG KAN, JEG VIL, JEG SKAL!

Du har allerede bevist hvor pisse sej du er, bare tro på dig selv, min ven!! X

Anmeld

24. april 2014

MyLove E

StineW79 skriver:

Nyt mantra! JEG KAN, JEG VIL, JEG SKAL!

Du har allerede bevist hvor pisse sej du er, bare tro på dig selv, min ven!! X

Jeg prøver og prøver at sige det til mig selv.

Og så holder jeg det en dag og giver så op igen og for hvert nederlag, ryger jeg bare længerne og længere ned.....

Anmeld

25. april 2014

Sahara82

MyLove E skriver:

Jeg startede jo 1.januar med projekt vægttab. Det gik også rigtig godt jeg tabte 10kg på 2mdr. Jeg træne 3 gange om ugen, talte kalorier og havde det faktisk RIGTIG RIGTIG GODT

Så stod jeg til at miste sygedagpenge og jeg røg helt ned i et sort hul.
Der ligger jeg desværre stadig

Jeg kan slet ikke finde gejsten frem igen. Jeg har siden 15 marts lagt på 87.7 som var præcis -10kg. Nu er jeg lidt begyndt at tage på igen.

Jeg kan ikke holde det ud. Jeg vil finde gejsten igen, jeg vil spise sundt og ha det godt igen men jeg kan ikke!!!!

Hjælp jeg tager i mod alt med kys hånd

Måske skørt, men noget der holder mig motiveret i forhold til træning og kost er faktisk tit at blive inspireret af andre. På instagram følger jeg helt vildt mange der laver mega lækker sund mad, og som lever liv som motion er en fast del af. Jeg sammenligner ikke mig selv i forhold til deres kroppe. Det er slet ikke det ideal jeg går efter, men alligevel puffer det mig ofte ud på den løbetur når jeg ser posts af en både mad og motion. Men tænker om du kan begynde så småt igen ved at skære ned hist og her og gå en længere tur hver dag måske?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.