(august) Så kom Oskar til verden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. august 2009

Knudsen

Kan nu dele den glædelige nyhed med jer at vores familie nu er udvidet til fire medlemmer.
Oskar kom til verden fredag d. 7.8-09 kl 13.05. Han vejede 3710 og er 57 cm lang,

Vandet gik kl halv fire natten til fredag og veerne begyndte at tage godt fat ved syv tiden om morgenen. Efter en snak med fødegangen tog vi derned ved ni tiden og ved et tiden kom han til verden.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

Christopher&Andreas

århh tillykke hvor er han bare skøn....

Anmeld

10. august 2009

MeretePedersen

Janni Knudsen skriver:

Kan nu dele den glædelige nyhed med jer at vores familie nu er udvidet til fire medlemmer.
Oskar kom til verden fredag d. 7.8-09 kl 13.05. Han vejede 3710 og er 57 cm lang,

Vandet gik kl halv fire natten til fredag og veerne begyndte at tage godt fat ved syv tiden om morgenen. Efter en snak med fødegangen tog vi derned ved ni tiden og ved et tiden kom han til verden.

Stort tillykke med din lille prins! Hvor er han bare skøn! 
Dejligt at det hele gik så hurtigt
Knus Merete

Anmeld

10. august 2009

Mathilde

Janni Knudsen skriver:

Kæmpe stort tillykke hvor er han dog skøn!

Gik fødslen godt? Du var jo lidt bekymret pga hans størrelse...

Anmeld

11. august 2009

Knudsen

Ja, det gik rigtig godt..
Jeg havde fuldstændig glemt, hvor ondt det gør at føde, jeg må have fortrængt det fra sidste gang. Men nu gik det jo også forholdsvis stærkt, så der var slet ikke tid til at tænke på smertestillende..
Det gik rigtig godt, både jordemoder (tilfældigvis min egen) og jodemoder studerende var meget opmærksom på at gøre alt hvad de kunne så jeg ikke ville gå i stykker som sidst. Det var rigtig rart og betryggende, kunne tydeligt mærke, at de havde styr på det.
Jeg fik nogle få små indvendige bristninger og har måske fået 5-6 sting, det er jo ingenting i forhold til sidste gang.

Det var også bare så fedt at forlade sygehuset 3 timer efter fødslen og føle sig klar til at komme hjem. 

Anmeld

12. august 2009

Mathilde

Janni Knudsen skriver:

Ja, det gik rigtig godt..
Jeg havde fuldstændig glemt, hvor ondt det gør at føde, jeg må have fortrængt det fra sidste gang. Men nu gik det jo også forholdsvis stærkt, så der var slet ikke tid til at tænke på smertestillende..
Det gik rigtig godt, både jordemoder (tilfældigvis min egen) og jodemoder studerende var meget opmærksom på at gøre alt hvad de kunne så jeg ikke ville gå i stykker som sidst. Det var rigtig rart og betryggende, kunne tydeligt mærke, at de havde styr på det.
Jeg fik nogle få små indvendige bristninger og har måske fået 5-6 sting, det er jo ingenting i forhold til sidste gang.

Det var også bare så fedt at forlade sygehuset 3 timer efter fødslen og føle sig klar til at komme hjem. 

Det lyder som en rigtig god fødsel
Ja jeg tror også hurtigt man glemmer HVOR ondt det gør! Jeg kunne slet ikke lade være med at tænke på den voldsomme smerte de første par dage, men nu kan jeg slet ikke huske hvordan det føltes... I hvert fald ikke under pressefasen... Det er smart, for ellers fik man nu nok kun én

Anmeld

12. august 2009

nilles

Åh han er skøn. Stort tillykke!!!

Anmeld

12. august 2009

Knudsen

Tusind tak..

Vi har lige været til 5 dages undersøgelse idag og han vejer nu 3900 gram. Det er helt vildt, at han allerede har taget så meget på.
Så er de revnede og meget ømme brystvorter det hele værd, de må dog gerne hele snart..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.