Hvad synes i? (Kager)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.191 visninger
8 svar
1 synes godt om
24. april 2014

Pigent

Jeg skal bage nogle muffins og har opskriften, overvejer så at putte en hel oreo i muffins. Kan i fortælle hvordan man gør det?

Jeg skal lave en lagkage og vil lige høre hvad synes om den her ide?
Mørk bund, creme, banan, jordbær, mørk bund, creme, banan, jordbær, knust oreo, mørk bund. Pyntes med mørk glasur, flødeskum med blandet bær i. Overvejer at putte hakket mørk chokolade mellem bundene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2014

BabyMus

Pigent skriver:

Jeg skal bage nogle muffins og har opskriften, overvejer så at putte en hel oreo i muffins. Kan i fortælle hvordan man gør det?

Jeg skal lave en lagkage og vil lige høre hvad synes om den her ide?
Mørk bund, creme, banan, jordbær, mørk bund, creme, banan, jordbær, knust oreo, mørk bund. Pyntes med mørk glasur, flødeskum med blandet bær i. Overvejer at putte hakket mørk chokolade mellem bundene.

Den Oreo opskrift jeg har, der putter man simpelthen bare en Oreo ned i muffinformen, og så dejen oven på.

Anmeld

25. april 2014

Pigent

BabyMus skriver:

Den Oreo opskrift jeg har, der putter man simpelthen bare en Oreo ned i muffinformen, og så dejen oven på.

Tak skal lave mange muffins så tror det bliver knust oreo

Anmeld

25. april 2014

Pigent

BabyMus skriver:

Anmeld

25. april 2014

De3Guldklumper

BabyMus skriver:

Var det en opskrift du måske vil dele

Anmeld

25. april 2014

BabyMus

Pigent skriver:

Ja det kan man jo også sagtens gøre.

Anmeld

25. april 2014

BabyMus

Pylle3 skriver:

Var det en opskrift du måske vil dele

Det kan du tro. Sender lige linket. Mit internet driller lige i øjeblikket, så billeder og al teksten er ikke kommet helt frem hos mig, men jeg vil tro det kun er her, og du kan se det.

http://www.bakerella.com/cookies-and-cream-cupcakes/

Anmeld

25. april 2014

De3Guldklumper

BabyMus skriver:

Det kan du tro. Sender lige linket. Mit internet driller lige i øjeblikket, så billeder og al teksten er ikke kommet helt frem hos mig, men jeg vil tro det kun er her, og du kan se det.

http://www.bakerella.com/cookies-and-cream-cupcakes/

Puha det ser lækkert ud

Cups hvad erstattet du det med dl mål eller tager du en lille kaffe kop og måler udfra?

Anmeld

26. april 2014

BabyMus

Pylle3 skriver:

Puha det ser lækkert ud

Cups hvad erstattet du det med dl mål eller tager du en lille kaffe kop og måler udfra?

Jeg har et målebærge hvor det både står i cups og i dl. i hver sin side, så jeg bruger det. Men jeg er sikker på det må kunne slåes op på nettet, sådan en form for omregner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.