Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er 15+2 i dag... og har i dag mærket bebs 2 gange
Jeg syntes det er tidligt...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: Er 15+2 i dag... og har i dag mærket bebs 2 gange Jeg syntes det er tidligt...
Havanagila skriver: Jeg mærkede Isabella første gang 15+5 og jeg var første gangsgravid.Så synes ikke det er tideligt Og tillykke det er så dejligt at mærke liv derinde fra
Jeg mærkede Isabella første gang 15+5 og jeg var første gangsgravid.Så synes ikke det er tideligt Og tillykke det er så dejligt at mærke liv derinde fra
Ja det er så skønt
Syntes heller ik det er så tidligt. Med begge mine ku jeg mærke de berømte " bobler" allerede i uge 14+ .
Det er så dejligt! Vh stine
StineW79 skriver: Syntes heller ik det er så tidligt. Med begge mine ku jeg mærke de berømte " bobler" allerede i uge 14+ . Det er så dejligt! Vh stine
Jo men det her er ikke bare bobler... det var rigtig liv... puf g maven
Er det din første ? Jeg mærkede liv 17+6, hvor jeg ikke var i tvivl om, at det måtte være lillepigen Muligvis lidt tidligere, uden at være klar over det.
Det er min første.
Tillykke :-) Det er en fantastisk følelse.
Jeg mærkede lillebror på samme tidspunkt - omkring 15+
Hvor er du heldig Pga jeg havde en foranliggende moderkage kunne jeg først mærke ungerne omkring halvvejs i graviditeten
Monica
BabyFreia skriver: Er det din første ? Jeg mærkede liv 17+6, hvor jeg ikke var i tvivl om, at det måtte være lillepigen Muligvis lidt tidligere, uden at være klar over det. Det er min første. Tillykke :-) Det er en fantastisk følelse.
Nej det er Nr 2 nok også derfor jeg ved at det er det jeg mærker denne gang
Babymor1013 skriver: Jeg mærkede lillebror på samme tidspunkt - omkring 15+
Sys der er vildt at kunne mærke noget der stadig er så småt så tydeligt inde i min kæmpe mave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128