Så var kæresten og jeg til nakkefoldsscanning i tirsdags. Alt så rigtig godt ud og så ud som det skal, med en risiko der siger 1:17888
så jeg er godt tilfreds, og synes allerede ventetiden er lang, selvom jeg kun er 13+0. Min endelige termin er D. 30 oktober. Det er den dag min kæreste og jeg officielt har været sammen i 1 år - før det har vi været sammen uofficielt i 6måneder ca, graviditeten er ikke planlagt så tidligt nej, men hold vi boede sammen før vi blev kærester og elsker hinanden højere end noget andet!!
Udover det har min kæreste fødselsdag D. 1 november. Selvom vi ved jeg ikke går hele terminen ud (bliver sat i gang 1-2 uger før pga min diabetes) så er det en dejlig fødselsdagsgave! 
Ellers går diabetesen godt, min langtidsprøve er på under 50 som de ønsker, så det er dejligt.
Bebs blev skønnet til 6,5 cm og det var HELT uvirkeligt at se den lille!! Min kæreste kneb en lille tåre 
Ellers går det godt, vi flytter til en stor 2 værelses D. 1 maj (pt bosat i 1 værelses), og har snakket med studiet som allerede har sagt at vi selvfølgelig bare finder ud af noget med barsel, så alt er skønt!
Jeg mærker ikke det store, udover at jeg føler at der på en størrelse med en honningmelon er rigtig øm nede ved bebs! 
En lille update herfra og i snydes selvfølgelig ikke for et billede af bebs 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld