Føler mig stadig gravid ??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.643 visninger
19 svar
1 synes godt om
24. april 2014

Tullemulle

Hej alle. I sidste måned stod jeg med en okay positiv g-test i hånden, men tog en g-test igen 2 dage over min mens, jeg tog den ene som viste negativ og dagen efter kom mit menes så.. Men men men, mit mens varede kun i 3 dage hvor den plejer at være der i minimum 5 dage, og den var overhovedet ikke så kraftig som den plejer at være, så nu tænker jeg bare om jeg kunne være gravid alligevel?? Da jeg stod med min positive test i hånden, jeg jeg meget øget lugtesans som var det symptom der fik mig til at teste, og den var positiv, men efter jeg tog den ene negative test har flere symptomer taget til. Jeg har stadigvæk meget øget lugtesans og kan lugt ALT! Jeg har været syg med influenza ligene symptomer. Jeg har haft utrolig ondt i lænden, hvor jeg næsten ikke kunne gå, jeg tisser konstant, og hovedepine har været meget meget slemt med kvalme ... Hvis jeg er gravid vil jeg være ca 7+5 .. Hvad tror i ??  Håber virkelig nogle vil svare. Mvh mig  PS her er lige nogle billeder fra mine test

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2014

Trekløver(:

Tullemulle skriver:

Hej alle. I sidste måned stod jeg med en okay positiv g-test i hånden, men tog en g-test igen 2 dage over min mens, jeg tog den ene som viste negativ og dagen efter kom mit menes så.. Men men men, mit mens varede kun i 3 dage hvor den plejer at være der i minimum 5 dage, og den var overhovedet ikke så kraftig som den plejer at være, så nu tænker jeg bare om jeg kunne være gravid alligevel?? Da jeg stod med min positive test i hånden, jeg jeg meget øget lugtesans som var det symptom der fik mig til at teste, og den var positiv, men efter jeg tog den ene negative test har flere symptomer taget til. Jeg har stadigvæk meget øget lugtesans og kan lugt ALT! Jeg har været syg med influenza ligene symptomer. Jeg har haft utrolig ondt i lænden, hvor jeg næsten ikke kunne gå, jeg tisser konstant, og hovedepine har været meget meget slemt med kvalme ... Hvis jeg er gravid vil jeg være ca 7+5 .. Hvad tror i ??  Håber virkelig nogle vil svare. Mvh mig  PS her er lige nogle billeder fra mine test

Testene ser umiddelbart positive ud. Kan du ikke tage en ny i dag, så får du klar besked

Anmeld

24. april 2014

Chewy

Tullemulle skriver:

Har du prøvet at tage en test igen nu her? Hvis du er gravid ville den vel vise det. Synes du skal tage et smut til din læge og få tage en blodprøve. Læge ville også kunne se det på din livmoderhals.

Anmeld

24. april 2014

os2

Det kunne godt se ud som om den er positiv 

Anmeld

24. april 2014

Kay

Er de ikke begge svagt positive?  Jeg ville tage en ny hvis jeg var dig 

Anmeld

24. april 2014

Tullemulle

Tak for svar alle sammen,  Jeg venter min mens om 6 dage og hvis den ikke kommer tager jeg en test. Der må meget gerne snart ske noget da jeg synes 18 måneder er laaaaang tid vi har prøvet, og især når ingen af os fejler noget Har kun været gravid med 3 bio som er gået i sig selv igen. Øv øv ... Måske er det bare mig der mærkelig og tror jeg er gravid ??  

Anmeld

24. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg ville bare tage en test mere idag. Dem du har lagt op er alle positive og din mens varede kun 3dage. Der er meget der tyder på at den ene negative test, var en falsk negativ. 

Anmeld

24. april 2014

Tullemulle

Mor11 skriver:

Jeg ville bare tage en test mere idag. Dem du har lagt op er alle positive og din mens varede kun 3dage. Der er meget der tyder på at den ene negative test, var en falsk negativ. 

Tror du det !! Årh det vil lyde godt hvis det var Den burde kunne måle det nu hvis det er eller ?

Anmeld

24. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Tror du det !! Årh det vil lyde godt hvis det var Den burde kunne måle det nu hvis det er eller ?

Ja, den burde jo være hamrende positiv nu hvis du er 7+5. hvis du venter for længe risikerer du at du ikke længere kan teste positiv. Noget med at Hcg falder igen et stykke inde i graviditeten.

Anmeld

24. april 2014

Tullemulle

Min kæreste har lige købt nogle tests .. Hvornår kan jeg tage dem ?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.