ja piger så har jeg født 
d. 16 april går vandet kl 13.30
jeg panikker fuldstændig og hyperventilere og ringer med det samme til jordmoren som får mig ned på jorden igen,, jeg får skiftet tøj og vi får afsat den store og vi kører afsted til næstved sygehus og vi havde 50 min derhen, køre turen gik fint.
vi ankommer på sygehuset og jeg bliver tilset og jeg er 2 cm åben og får kørt strimmel, de laver en hindeløsning på mig med det samme for at sætte mere skub i mine veer.
kl 16 bliver jeg overflyttet til fødegangen og epidural blokaden var bestilt, men narkose lægen var optaget af noget akut,,,jordmoren vender tilbage til mig flere gange om at lægen er forsinket..og mine veer er tårn høje...jeg ligger med veer fra 14.20-20.30 så kom narkose lægen og fik lagt den blokade og jeg var simpelthen i himlen så skøøn var den da den virket... kl. 21 dykker lillebror hjertelyd meget og lægerne kommer og prøver at vil tage en prøve fra hans hoved,,men efter 4 forsøg må de opgive og vi må håbe det bedste..kl. 22 begynder jeg at vil presse og jeg er 8-9 cm åben og jordmoren siger du presser bar når du får en vee...og mine veer er ulidelige høje, jeg ligger med ilt maske og jeg råber og skriger ind i den her maske og manden min står og griner
...men jeg ka intet andet end at skrige af smerter så jeg er fuldstændig ligeglad...
kl. 23.31 føder jeg min dreng på 3300 gr og 51 cm og jeg er lettet og TRÆT..!!
det var en forfærdelig hård fødsel værre end de to andre jeg har haft.
oveni det hele to dage efter jeg vil hjem bliver vi sendt op på neontal med ham, de finder en mislyd på hans hjerte og jeg bryder sammen, og de sætter det helt store i gang på afdelingen med ham,,han bliver overvåget og får taget alle mulige prøver,,,jeg står bar over i et hjørne totalt opløst af gråd,,for mig ser jeg bar at nu mister jeg min lille dreng, intet kunne trøste mig.
jeg skal blive der og senere denne dag skal hans hjerte scannes, jeg kunne slet ikke magte det, så manden gik ind med ham og gik frem og tilbage ude på gangen....jesper kom ud derfra, og sagde der var to åbninger i hans hjerte der ikke var helt lukket, og det kunne ha den betydning at han skulle opereres, vi fik af vide vi skulle komme igen til en ny scanning i tirsdags, og der gik jeg med ind jeg holdt nærmest vejret imens overlægen scannet ham, det var lukket fint og hans hjerte er raskt, men helt ærlig en forskrækkelse jeg var ødelagt 
vi har det godt og jeg er glad for min fødsel er overstået, men sikke en omvæltning.
Han skal forresten hedde Alexander 
hilsen charlotte