Årh, det at mærke liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
2 svar
7 synes godt om
24. april 2014

M&N

Jeg er jo gravid med vores 2. barn. Jeg startede så småt med at mærke glidende bevægelser fra uge 10. Men nu er det sådan rigtig blevet små smølfespark hvor man ikke er i tvivl.

Jeg kan ikke vente til at mærke hende udenpå, samt at farmand også kan mærke hende

Er bare så glad for at være så heldig at både kunne mærke Malucca da jeg var gravid med hende i uge 16 og denne gang i uge 17

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2014

liten-mamma

MorTilMalucca skriver:

Jeg er jo gravid med vores 2. barn. Jeg startede så småt med at mærke glidende bevægelser fra uge 10. Men nu er det sådan rigtig blevet små smølfespark hvor man ikke er i tvivl.

Jeg kan ikke vente til at mærke hende udenpå, samt at farmand også kan mærke hende

Er bare så glad for at være så heldig at både kunne mærke Malucca da jeg var gravid med hende i uge 16 og denne gang i uge 17

Ihhh hvor dejligt, det er simpelthen så livs bekræftende 

Tænk at du "snart" har 2 små piger. Er meget misundelig hehe

Anmeld

24. april 2014

Sandratoft

MorTilMalucca skriver:

Det er så skønt at mærke liv

Min svigermor sad med hånden på min mave igår, men lillepigen gav desværre ikke nogen spark fra sig der. Gid man kunne trykke på en knap der kunne sætte hende igang så de interesserede kunne mærke liv også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.