Hej alle herinde.
Jeg er en pige på 22, og min kæreste og jeg vil rigtig gerne have en baby, så for 4-5 uger siden stoppede jeg med at tage minipiller. Efter en uge ca fik jeg menstuationslignende smerter, men der var kun meget lidt blod, lige nok til at toiletpapiret blev lyserødt, og siden da har jeg ikke oplevet noget blod. Jeg har taget en masse tests da jeg bare er så spændt og slet ikke kan vente og for ca 2 uger siden synes jeg at der var en meget svag streg, min søster kunne også se den, men vi blev enige om at jeg ville tage en efter jeg kom hjem fra ferie en uge senere, for hvis der var noget ville den nok være tydeliger der, men jeg tog en i fredags og der var slet ingenting.
Min bryster er igennem de sidste 2 uger begyndt at blive ømme, især mine brystvorter er meget ømme, og de klør helt vildt, men de er for ømme til at jeg kan klø 
jeg synes også jeg tisser ret tit, men det er svært fordi jeg har aldrig før nu tænkt over hvor tit jeg tisser, så har ikke så meget at sammenligne med.
I en uge har jeg nu har en underlige fornemmelse i underlivet, når jeg strækker mig, gaber, eller drejer mig forkert, er det ligesom om der er noget i mit underliv der bliver meget spændt ud og det gør meget ondt.
Ved godt det er meget tidligt at være gravid allerede nu, men er bare spændt på om de her ting kunne være et tegn 
Håber i vil hjælpe 
Anmeld