Hej tøser..
Så også lige en lille update her fra

Victor startede i verdens bedste børnehave i mandags og han elsker det. Han har lynhurtigt fundet nye venner, leger hele dagen og er drøn-træt når han kommer hjem! Min moster spurgte ham: ''Nå, Victor - er det sjovt at gå i børnehave?'' Hvortil han svarede: ''Ja, der er mange venner!''

Victors bedste ven fra dagplejen går i samme børnehave og startede i dag efter ferien, det første de gjorde var at give hinanden en stor bjørnekrammer og så var de ellers afsted.
Tænk at de bliver så store - på godt og ondt...
Victor havde sin første tur på skadestuen i fredags. Han tumlede med far i sofaen og jeg var lige gået ovenpå da jeg kan høre et ordentligt skrig og en panisk far der råber - SHIT HAN HAR FÅET HUL I HOVEDET!!
Sikke et chok - og afsted til skadestuen der heldigvis kunne lime ham sammen uden de store problemer.
Victor var bare så sej og havde endda overskud til at charme sig ind på læger og sygeplejersker.
Puha, der er ikke noget værre end når noget gør ondt på ens børn - så ville man bare ønske man kunne tager over!
Nu synes han, at det er vildt fedt at have lim i hovedet og glædede sig til at vise det til de andre børn i børnehaven

Ellers venter vi bare på lillesøster...
Knus Pernille (38+5)
Anmeld