Jeres bedste tip mod orange skær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.166 visninger
8 svar
12 synes godt om
23. april 2014

Sniks86

Ja som overskriften siger, hvad er jeres bedste tip mod orange skær i håret hvis man gerne vil ende med det bliver lys askeblond?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

At gå til frisøren, og få det gjort ordenligt! Vh stine

Anmeld

23. april 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Sniks86 skriver:

Ja som overskriften siger, hvad er jeres bedste tip mod orange skær i håret hvis man gerne vil ende med det bliver lys askeblond?

Altså... Vil umiddelbart anbefale dig at få det ordnet ved frisøren når det er den farve du går efter...

Men silvershampo (frisørene anbefaler den fra loréal, men den udtørrer virkelig ens hår).... Vil selv anbefale dig at bruge silvershampoo og balsam fra joice... Men det er ikke sikkert at det kan tage orange skær, da det vidst er bedst mod gult skær... 

Held og lykke med det! 

Anmeld

24. april 2014

chael

Sniks86 skriver:

Intet...

Du skal gå til en frisør...

Og bruge silver shampoo...

Det gule forsvinder ikke, medmindre du får anden farve i håret...

Anmeld

24. april 2014

Sandratoft

Sniks86 skriver:

Køb farvebomber fra revlon

Anmeld

24. april 2014

Sniks86

Tak for svar 

Silver shampoo + balsam har ændret det markant i dag så har købt noget ekstra, samt en farvebombe fra revlon som jeg håber på at få med posten MEGET snart 

Nu der flere der skriver at det gule/orange ikke går væk -men at jeg skal farve med en anden farve...ok- men hvilken? 

Har læst flere steder at askeblond skulle fjerne skæret, men det har jeg ikke haft held med. Måske har jeg valgt et forkert mærke eller noget. 

Anmeld

24. april 2014

Noneother

Det er ret simpelt. -Med mindre at der var rødt i dit hår i forvejen.

Lad være med at bruge orange afblegning. Ligesom gul afblegning gør håret gult, eller gulligt.

Prøv med blå.. og prøv med en frisør.

Jeg siger det gerne igen
Hjemmeaffarvning bliver aldrig helt godt.

Anmeld

24. april 2014

Sandratoft

Sniks86 skriver:

Tak for svar 

Silver shampoo + balsam har ændret det markant i dag så har købt noget ekstra, samt en farvebombe fra revlon som jeg håber på at få med posten MEGET snart 

Nu der flere der skriver at det gule/orange ikke går væk -men at jeg skal farve med en anden farve...ok- men hvilken? 

Har læst flere steder at askeblond skulle fjerne skæret, men det har jeg ikke haft held med. Måske har jeg valgt et forkert mærke eller noget. 

Jeg ville give shampoo og farvebomber en chance inden jeg begyndte at farve det igen

Anmeld

24. april 2014

Dr. House

Sniks86 skriver:

Silvershampoo som du blander op med balsam, derefter lader det sidde i håret lidt. 

Ellers køb en farve som hedder 10.21, den gør dit hår askeblond og æder den lede orange farve. 

www.gysersiden.blogspot.dk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.