Ondt i halebenet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
3 svar
1 synes godt om
23. april 2014

san

Jeg er i dag 30+0 og har den sidste uge haft ondt/øm haleben, andre der har prøvet det?? Er det bare noget som er normalt når man er gravid, nogen der kender til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2014

Mor Christa

san skriver:

Jeg er i dag 30+0 og har den sidste uge haft ondt/øm haleben, andre der har prøvet det?? Er det bare noget som er normalt når man er gravid, nogen der kender til det

Hej :-)

Vil lige fortælle dig at det er helt normalt når man har bækkensmerter.

Dine led i dit bækken går fra skambenet, om til lænden og samles så ved halebenet. Derfor kan man have meget ondt i halebenet.
Jeg har selv døjet enormt meget med det under denne graviditet, og jeg har desværre også bækkenløsning. 
Det er halebenet, som det er gået værst ud over i denne graviditet, og det gør derfor meget ondt når jeg sætter mig ned, rejser mig op, sidder for længe osv. 
man kan desværre ikke gøre så meget ved det andet end fys og/eller akupunktur. 
Føler med dig ;-)

Anmeld

23. april 2014

san

Mor Christa skriver:

Hej :-)

Vil lige fortælle dig at det er helt normalt når man har bækkensmerter.

Dine led i dit bækken går fra skambenet, om til lænden og samles så ved halebenet. Derfor kan man have meget ondt i halebenet.
Jeg har selv døjet enormt meget med det under denne graviditet, og jeg har desværre også bækkenløsning. 
Det er halebenet, som det er gået værst ud over i denne graviditet, og det gør derfor meget ondt når jeg sætter mig ned, rejser mig op, sidder for længe osv. 
man kan desværre ikke gøre så meget ved det andet end fys og/eller akupunktur. 
Føler med dig ;-)

Okay tak for svaret tænkte at det også kunne være fordi jeg sidder for mange på min flade bagdel... Men må jo bare få slappet af.. 

Anmeld

23. april 2014

Mor Christa

san skriver:

Okay tak for svaret tænkte at det også kunne være fordi jeg sidder for mange på min flade bagdel... Men må jo bare få slappet af.. 

Mit bedste råd er at smide dig på siden med en pude mellem benene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.